lewieke Geplaatst: 16 november 2013 Delen Geplaatst: 16 november 2013 Hier speel ik een beetje vals. De chichoreiwortels, een tiental kreeg ik van mijn vader. De wortels plaatste ik in een emmer met een beetje aarde. De emmer staat in een schaaltje wat vochtig blijft. We zijn nu 4 dagen ver. Het witloof begint uit te lopen. Om verkleuren te vermijden dek ik de emmer af met een donkere vuilniszak. Volgend seizoen probeer ik zelf wat chichoreiwortels te telen, al heb ik weinig plaats om dat te doen. [ATTACH=CONFIG]6372[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2013 Ik las vandaag dat je de wortels ook gewoon kan kopen. Scheelt nog altijd een stuk op de kostprijs van witloof. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 17 november 2013 Delen Geplaatst: 17 november 2013 Het is interessanter de wortels te kopen . Als je geen konijnen hebt ben je niets met het loof als je cichorei zaait . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2013 Het is interessanter de wortels te kopen . Als je geen konijnen hebt ben je niets met het loof als je cichorei zaait . Geert Ik heb geen leverancier voor de wortels, waar haal je die ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 17 november 2013 Delen Geplaatst: 17 november 2013 Vroeger zaaide mijn vader die zelf . We hadden er dan veel te veel . Ik zou het nu uit mijn hoofd niet weten . Misschien bij de boerenbond ? Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2013 Vroeger zaaide mijn vader die zelf . We hadden er dan veel te veel . Ik zou het nu uit mijn hoofd niet weten . Misschien bij de boerenbond ? Geert Dat heb ik daar nog niet gezien. Ik zou wel een keer contact kunnen nemen met de volkstuinen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 18 november 2013 Delen Geplaatst: 18 november 2013 Dat heb ik daar nog niet gezien. Ik zou wel een keer contact kunnen nemen met de volkstuinen. In de zomer ga je ze ook niet tegen komen alleen in de herfst . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.