Communicator Geplaatst: 1 oktober 2013 Delen Geplaatst: 1 oktober 2013 Sinds 15 November 2012 heeft Agentschap Telecom hun nieuwe meetinstallatie in gebruik genomen. Door middel van 12 vaste meetpunten door het land hebben ze een constant en actueel overzicht van het frequentie gebruik. Dit gebruiken ze onder andere om zo snel storingen te localiseren, maar ook om etherpiraten op te pakken of illegale zend amateurs. Wil je precies weten hoe het werkt? kijk dan dit over dit nieuwe systeem. En hierbij wil ik alle zend hobbyisten met klem nogmaals waarschuwen. De pakkans bij het illegaal uitzenden op niet toegestane frequenties is hiermee vele malen groter geworden. Ze bouwen een dossier op en uiteindelijk staan ze op je stoep. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 1 oktober 2013 Delen Geplaatst: 1 oktober 2013 De meetinstallatie staat er overigens al sinds zomer 2005. Zie ook mijn eerdere post. Ben benieuwd of ze alleen na melding van overlast/storing of ook pro-actief gaan opsporen. Kan me voorstellen dat als je op banden gaat zitten waar je niets te zoeken hebt, dat je dan snel de pineut bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 oktober 2013 Delen Geplaatst: 1 oktober 2013 oeps, dus oppassen met USB dx-en? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik denk dat je rond de 27.555 nog wel veilig zit hoor. Maar ga je boven de 28.000 of onder de 27.000 moet je gaan uitkijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.