chrisprep Geplaatst: 24 augustus 2013 Delen Geplaatst: 24 augustus 2013 Via een link hier op het forum zag ik volgende filmpje: Is zo simpel, dus wilde het wel eens proberen, Alles wat je nodig hebt zijn 2 blikken die in elkaar passen , een boor om wat gaten te boren en en vijl om de scherpe kantjes weg te werken, In korte tijd, met bijna geen materiaal maak je idd een heel goed functionerend woodgastove'tje. Ik heb ook de bushcooker, een woodgasstove die je kan kopen, maar deze zo goed als gratis DIY variant werkt minstens even goed, dus een ideaal low budget projectje, ook ideaal als bushcraft brandertje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 24 augustus 2013 Delen Geplaatst: 24 augustus 2013 Leuk! Ga ik ook eens maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 24 augustus 2013 Delen Geplaatst: 24 augustus 2013 heb ik al eens gedaan, staat ook op het forum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zinzzy Geplaatst: 24 augustus 2013 Delen Geplaatst: 24 augustus 2013 Er staat er 1 op t forum met filmpje op YouTube waar ze dat van een klein cola blikje maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.