live2survive Geplaatst: 24 augustus 2013 Delen Geplaatst: 24 augustus 2013 Hoi allemaal, Misschien bestond de topic al... Had niet veel tijd om het uit te pluizen (so what, big whoop, wanna fight about it?) Maar kwam 2 zeer nuttige en bovenal lekker Hollands GRATIS!!!!!!! PDF bestanden tegen. Where there is no doctor Where there is no dentist. Deze twee boeken leggen alles uit wat je in situaties moet doen. Bij het doorslikken lekker niet aanmelden en dus op no thanks drukken, dan kom je alsnog bij de boeken terecht. Lekker weekendje lezen dus en de info opzuigen als een spons! En nu snel weer verder werken! Ciao L2S http://www.tacticalintelligence.net/blog/where-there-is-no-doctor-and-dentist-free-download.htm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mecanical Dog Geplaatst: 24 augustus 2013 Delen Geplaatst: 24 augustus 2013 ik heb die boeken hier in men kast liggen ook "where women have no doctor" die gaat vooral over bevallingen en zorg voor vrouwen. Alle 3 aan te raden al ben ik wel een fan van echte boeken! ik denk niet dat je veel gaat hebben aan bestanden post shtf of druk ze tenminste af want hoe ga je ze lezen zonder stroom? of denk aan een EMP die alle apparaten nutteloze stukjes metaal maken. edit: en ja deze stonden al op het forum ^^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miller103 Geplaatst: 31 augustus 2013 Delen Geplaatst: 31 augustus 2013 very nice forum.............................., 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunnysuzanna Geplaatst: 23 oktober 2013 Delen Geplaatst: 23 oktober 2013 en dan hier een link om alvast de noodzakelijke apparaatjes voor tandverzorging te preppen! (al zou ik het alleen als laatste redmiddel willen, brrr, eng!) http://dentidrill.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hubert Geplaatst: 23 oktober 2013 Delen Geplaatst: 23 oktober 2013 Is dat geen grap? Ik kan bijna niet geloven dat zoiets voor thuis gebruik wordt verkocht Lijkt me niet zo geschikt voor een wortelkanaal behandeling (de howto handleiding voor dentist heb ik nog niet, ik weet niet hoe ze dat oplossen)... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunnysuzanna Geplaatst: 7 november 2013 Delen Geplaatst: 7 november 2013 Het bleek idd een grap! Een actie van verzekeraars om je te verleiden tot het afsluiten van een extra tandartsverzekering.zit tenslotte niet meer in het basispakket. .. Sent from my GT-S5310 using Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.