Nature Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Ik vond deze 2de hands maar weet nog geen prijs. Maar voor ik hiernaar informeer zou ik graag willen weten of dit de moeite is. En zijn er nog vragen die ik erover moet stellen voor ik het aankoop? En wat is de gangbare prijs? Ik heb nooit eerder met dergelijke communicatie toestellen gewerkt en ben er dus een complete noob in. Maar als de prijs meevalt, kan het geen kwaad om dit in huis te hebben, denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Hey @Nature, niet doen. Dit is een 22 kanalen bak, die standaard 0.5Watt zendvermogen heeft. Als hij opgeschroeft is kan dit naar maximaal 2Watt. Je hebt voor 35 euro al een splinternieuwe bak. 40 kanalen am/fm ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nature Geplaatst: 6 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Bedankt @Communicator Is er eigenlijk een mogelijkheid om simpele posts als dit te verwijderen als je een antwoord hebt gehad? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 is niet nodig hoor, Dit is handige informatie voor iedereen, dus lijkt mij wijs om dit te laten staan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.