Muktaronic Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 Ik kwam deze interessante infograph tegen op het internet! Erg simpel en leuk Om allerlei kruiden of andere eetbaren planten (mits passend) te laten groeien en nog ruimte besparend ook! Klik hier voor de afbeelding. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vasatus Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 Ziet er praktisch uit, zeker iets om in de toekomst te proberen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mecanical Dog Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 cool gelijk ook proberen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 Het grote nadeel aan dit soort methodes is wel, dat je werkt met grond met meststoffen. Je maakt geen gebruik van een natuurlijke bodem met z'n bacteriën, schimmels en ander bodemleven. Ieder jaar zul je aarde moeten vervangen door nieuwe bemestte aarde, of heel veel meststoffen erbij moeten gooien. Er is geen natuurlijke cyclus. Mocht die tuin van mij vol komen, dan zijn dit soort methodes wel lekker ruimte besparend om erbij te doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yin en yang Geplaatst: 18 juni 2013 Delen Geplaatst: 18 juni 2013 Gemakkelijk en ruimte besparend, word al jaren gebruikt met de verboden planten, enige nadeel is je moet ze bij mesten, water geven kan je dan wel gemakkelijk door er een emmer boven te plaatsen en d.m.v. hevelwerking, te bewateren met de benogde meststoffen, leuk als je een paar dagen weg moet. Gezien mijn ruimte beperkt is toch een groot oppervlak te benutten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.