SHTF Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 @Simurgh..... je heb me overtuigd met deze review.. gister pakketje binnengekomen van de prepshop met dit filter waar ik zeer tevreden mee ben! vooral het zinnetje op de verpakking: 1000.000 gallons garanteed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 8 november 2013 Delen Geplaatst: 8 november 2013 ik heb n vraagje over bovenstaand filter als de tussenpozen van gebruik te ver uit elkaar ligt gaat die zak met restinhoud dan niet bederven en geld voor het filter hetzelfde niet. hetzelfde heb je als je een spa flesje elke dag weer gebruikt gaat toch de plek waar je je lippen plaatst vies worden en niet lekker ruiken. en is er ook een test om zeker te zijn dat het gefilterde water gezond is of gaat dat in goed vertrouwen. is bovenstaand model geschikt voor een persoon of kan een heel gezin hiermee vooruit Voor de review heb ik de waterzak niet gebruikt . Maar het mondstukje van de filter heb ik gereinigd met een in azijn gedompeld watten propje . Dit na dat ik de filter goed heb door gespoeld met de bijgeleverde spuit . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 ik heb n vraagje over bovenstaand filter als de tussenpozen van gebruik te ver uit elkaar ligt gaat die zak met restinhoud dan niet bederven en geld voor het filter hetzelfde niet. hetzelfde heb je als je een spa flesje elke dag weer gebruikt gaat toch de plek waar je je lippen plaatst vies worden en niet lekker ruiken. en is er ook een test om zeker te zijn dat het gefilterde water gezond is of gaat dat in goed vertrouwen. is bovenstaand model geschikt voor een persoon of kan een heel gezin hiermee vooruit De squeeze mag je uitspoelen met dunne bleek volgens de fabrikant. Mocht je dus de squeeze (of je mini) na gebruik hebben verwaarloosd en je vermoed dat er wel eens wat schimmeltjes zijn gaan groeien, dan de zak vullen met water en een scheut dunne bleek. Uurtje laten inwerken en dan goed uitspoelen en backflushen. Doe dit vooral niet met een keramisch filter element! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.