Bandoeng Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 vind ik leuk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Wat voor bak heb je opgeblazen dan @Communicator Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Leuk @Communicator net ook even geluisterd, beetje te laat natuurlijk maar beter dan niet. Alleen dat muziekje aan het einde kan écht niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 3 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2013 Wat voor bak heb je opgeblazen dan @Communicator Uiteindelijk heb ik niets opgeblazen. Er zat een kink in de bekabeling die niet voor de hand lag. Resultaat: ik heb nu een extra bak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Uiteindelijk heb ik niets opgeblazen. Er zat een kink in de bekabeling die niet voor de hand lag. Resultaat: ik heb nu een extra bak Gelukkig maar. oja. aangezien mijn antenne voorlopig niet omhoog kan, wil ik toch proberen via de USB verbinding te maken. Dus als de tijd mij schikt probeer ik via de chat van preppers.nl en via de USB contact te maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.