Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nou collega preppers bedankt. Niet dus


Gast gebruikersnaam

Aanbevolen berichten

Gast gebruikersnaam

Door jullie hebben we er nu weer een tick bij: stormlampen.

 

Door al die berichten van de forum lampen fetisjisten aangestoken heb ik in UK enkele weken geleden 2 Tilly petroleum stormlampen gekocht. Ze waren spotgoedkoop, weet alleen nog steeds niet of ze werken haha. Volgens de lampengekken is een goede stormlamp geen onnodige aankoop.

 

En nu vandaag (op een markt voor oldtimer onderdelen hahaha) komt mijn egaa met een Petromax ex-bundeswehr stormlamp aanzetten. Nieuw en goed verpakt in een stalen kist en voorzien van oa diverse reservekousjes. "ik dacht dat die wel paste bij onze prepspullen" zegt ze als ze mijn verbaasde blik ziet. Het is nu wel duidelijk dat ik mijn rol van "master of the residence" kwijt ben ;)

 

Ze (= de lampen) staan al gereed bij de rest van het spul om mee te nemen naar Nunspeet, dus de laatkomers moeten gewoon op de lichtende gloed tegen de wolkenhemel afkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Het is nu wel duidelijk dat ik mijn rol van "master of the residence" kwijt ben;) was je vergeten dat vrouwen de drijvende kracht zijn????:p

Door jullie hebben we er nu weer een tick bij: stormlampen.

 

Door al die berichten van de forum lampen fetisjisten aangestoken heb ik in UK enkele weken geleden 2 Tilly petroleum stormlampen gekocht. Ze waren spotgoedkoop, weet alleen nog steeds niet of ze werken haha. Volgens de lampengekken is een goede stormlamp geen onnodige aankoop.

 

En nu vandaag (op een markt voor oldtimer onderdelen hahaha) komt mijn egaa met een Petromax ex-bundeswehr stormlamp aanzetten. Nieuw en goed verpakt in een stalen kist en voorzien van oa diverse reservekousjes. "ik dacht dat die wel paste bij onze prepspullen" zegt ze als ze mijn verbaasde blik ziet. Het is nu wel duidelijk dat ik mijn rol van "master of the residence" kwijt ben ;)

 

Ze (= de lampen) staan al gereed bij de rest van het spul om mee te nemen naar Nunspeet, dus de laatkomers moeten gewoon op de lichtende gloed tegen de wolkenhemel afkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gebruikersnaam
Het is nu wel duidelijk dat ik mijn rol van "master of the residence" kwijt ben;) was je vergeten dat vrouwen de drijvende kracht zijn????:p

 

hee hallo, aan welke kant sta jij eigenlijk ;) Hou ook een beetje rekening met mijn ego'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gebruikersnaam
@gebruikersnaam oeps en wil net een post doen over vuur....aangezien jij al op je kruitvaatje zit mot ik maar ff wachten dan:p

 

whoehahahahaha. Kan nu weer, ben ondertussen geblust met wat overjarig bier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...