jobs Geplaatst: 1 mei 2013 Delen Geplaatst: 1 mei 2013 Was deze al bekend hier? PS: slijpsetje als getoond graag mee naar sheltercamping, mijn messen mogen behandeld 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 1 mei 2013 Delen Geplaatst: 1 mei 2013 @jobs: Ik wou dat ik van die mooie stenen had! Het gebruik van de rand van een autoruit is nieuw voor mij. Wel groot en zwaar op mee te nemen naar kamp. Ik heb wel een dergelijke type mes, een woodlore kloon. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 1 mei 2013 Delen Geplaatst: 1 mei 2013 Iemand met een beetje militaire ervaring heeft een wetsteen bijzich , en een timmerman zeker (beitels) Koop een wetsteen bij een bouwmarkt, altijd draaiende bewegingen maken als je slijpt, in de video gaat hij een aantal keer naar voren en daarna dezelfde beweging terug, mijn methode is om en om dus 1x naar voren en 1x naar achteren. Gaat erom dat je het snijvlak VLAK houdt op de wetsteen. Hamster. ps: wetstenen heb je in allerlij formaten zoek er 1 die bij je past Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.