medan Geplaatst: 2 mei 2012 Delen Geplaatst: 2 mei 2012 hier een filmpje van sootch00, dacht dat mensen er wel wat aan hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 2 mei 2012 Delen Geplaatst: 2 mei 2012 Interessante link. Ik vraag me af hoe het in NL gaat met dat geweldige C2000 netwerk. Dat is toch lastig af te luisteren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 2 mei 2012 Delen Geplaatst: 2 mei 2012 SHTF communicatie: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 2 mei 2012 Delen Geplaatst: 2 mei 2012 En voor de wat langere afstanden: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 3 mei 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2012 geen idee ik ben niet echt bekend met het c2000 systeem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 3 mei 2012 Delen Geplaatst: 3 mei 2012 C2000 is niet af te luisteren wat me opviel FRS/MURS ham en marinebanden zijn bij ons zonder licentie verboden om mee te zenden zonder vergunning mag je alleen PMR446 en cb radio hebben opzich een goeie ontvangst radio is wel wat staat bij mij een auto radio in de planning met een draad antenne van een zo lang mogelijke lengte in de planning dan kan je heel wat binnenharken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.