Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gratis TV kijken *schotel*


hobbyboerin

Aanbevolen berichten

http://www.kpn.com/prive/thuisbellen/abonnementen/belbudget.htm

 

Abonnement € 11,13 maand

Eenmalige kosten € 25,42 eenmalig

 

Dat is het goedkoopste abonnement van kpn momenteel.

Wel een goed plan. eigenlijk. Telefonie van Ziggo zuigt hier enorm.

 

Er staat me iets van bij dat Tele2 dit ook aanbood, wellicht zijn die wat goedkoper. Bellen met die abonnementen is wel prijzig, maar in noodsituaties maakt dat niet uit. Voor mezelf vind ik die maandelijkse kosten nadeliger dan het risico dat mobiel + vast (digitaal) uitvalt en je iemand moet/kan bellen die ook analoge telefonie heeft (of buiten het gebied waar mobiel/vast niet werkt bellen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Als je stroom thuis er uit ligt én de stroom van álle mobiele zendmasten binnen jou bereik zitten ook al zonder stroom, dan acht ik de kans zeer groot dat de stroom op je analoge lijn die ergens vanuit een verdeelpunt wordt aangeleverd er ook af is.

 

Dan zou je misschien beter kunnen investeren in een beetje toffe richt antenne voor je mobiel. Dat is binnen 1 jaar al goedkoper dan bovengenoemd abonnement. En als je zo afgelegen woont dat je denkt dat zelfs dat niet voldoende is dan zijn er ook nog (in Nederland minder legale) GSM amplifiers. Het mooiste is dan een mooie richtantenne die aan een versterkertje hangt en die gaat dan weer naar een repeater.

Weet je nog, 15 jaar geleden, toen het heel normaal was dat je niet direct bereikbaar was? Toen het hele huishouden één telefoon deelde? Met een draaischijf?! En als je er niet was, dan was je er niet.

 

Om het nog een klein beetje on topic te houden zal ik dan satelliet telefoon als optie moeten noemen (10 euro per dag + 1,50 per minuut en het praat zo ongeveer als een walkietalkie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...