Gast Geplaatst: 29 augustus 2020 Delen Geplaatst: 29 augustus 2020 In de plaatselijke super (zelfs, hier in te noorden?!) kan je bij de alternatieve hoek, waar veel Aziatisch/Arabisch eten staat, ook gezouten vlees vinden, vacuüm verpakt, niet in emmertjes helaas. De winkel met de J... Zou je toch naar De Groote Stad moeten, vermoed ik. ook Aziatische/Arabische toko`s, souks zouden dat moeten hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 11 februari 2021 Delen Geplaatst: 11 februari 2021 Op 29-8-2020 om 11:10, Sjuul zei: In de plaatselijke super (zelfs, hier in te noorden?!) kan je bij de alternatieve hoek, waar veel Aziatisch/Arabisch eten staat, ook gezouten vlees vinden, vacuüm verpakt, niet in emmertjes helaas. De winkel met de J... Zou je toch naar De Groote Stad moeten, vermoed ik. ook Aziatische/Arabische toko`s, souks zouden dat moeten hebben. Beste @Sjuul In Assen zit een Chinese supermarkt die kan het ook hebben, maar in Groningen zit een Aziatische supermarkt https://amazingoriental.com/winkels/groningen/ die heeft heel heel veel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 februari 2021 Delen Geplaatst: 11 februari 2021 @JJ&A, Hai, Ja, die ken ik! Fantastische winkel, je kijkt je ogen uit! Wat ze allemaal verkopen! Geheel nieuwe eet culuur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 11 februari 2021 Delen Geplaatst: 11 februari 2021 1 minuut geleden, Sjuul zei: @JJ&A, Hai, Ja, die ken ik! Fantastische winkel, je kijkt je ogen uit! Wat ze allemaal verkopen! Geheel nieuwe eet cultuur. @SjuulJe kan er ook een hele grote zak gedroogde shiitake paddenstoelen kopen, lekker en geneeskrachtig, en maak je een klein gaatje in de zak op wat stoelen er uit te halen kan je er heel lang mee doen en zit trouwens ook een grotere silicagel zak in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 februari 2021 Delen Geplaatst: 11 februari 2021 @JJ&A, Hai, Ja, die ken ik! Fantastische winkel, je kijkt je ogen uit! Wat ze allemaal verkopen! Geheel nieuwe eet culuur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 februari 2021 Delen Geplaatst: 11 februari 2021 @JJ&A, Uhm, ja, dat zou kunnen, alleen is niet alles, voor iedereen even goed, he? 😉 Constitutie enzo... Ik heb twee soorten Chinese gedroogde papdestoelen... Ze zijn heel lekker, alleen kan ik er niet zo goed tegen... Helaas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.