Yin en yang Geplaatst: 3 februari 2013 Delen Geplaatst: 3 februari 2013 We hebben al een fietskar die ook achter de scooter kan, zag nu een waar je ook in/op slapen kan. http://www.designbuzz.com/midget-bushtrekka-innovative-pop-camper-avid-outdoorsmen/#.UBf3ifpBtVg.pinterest Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 3 februari 2013 Delen Geplaatst: 3 februari 2013 Volgens mij was daar iets mee qua levering.. was momenteel niet leverbaar. Dit was volgens mij een nog een concept. Was oorspronkelijk bedoeld als viskar /bed/tent Staat volgens mij ergens op dit forum ook al een berichtje over... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yin en yang Geplaatst: 3 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2013 Zou zo kunnen Mrs.Lotte, misschien wel een leuk idee voor de zelf bouwers onder ons, die van de link zal wel de nodige euro's moeten kosten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 3 februari 2013 Delen Geplaatst: 3 februari 2013 Vet dit! nog een link http://store.kamprite.com/catalog/Midget-Bushtrekka-p-16143.html jammer alleen voor 1 persoon. Qua prijs vind ik nog meevallen, gewone tenten kunnen aardig deze prijs ook bereiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yin en yang Geplaatst: 4 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2013 Hey @Bandoeng, interessante link, de prijs valt reuze mee. Net wat je schrijft, jammer voor 1 persoon. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 4 februari 2013 Delen Geplaatst: 4 februari 2013 Ik vind het briljant. Het bed is meer dan lang genoeg en ook nog eens lekker breed. Prijs valt me ook alles mee. Alleen de stevigheid heb ik wat vraagtekens bij. Het complete ding weegt 26 kilo. Dat vind ik erg licht en er zullen dus lichte materialen gebruikt zijn. Ik heb zelf een redelijk basic aanhangertje gemaakt waar wel goed gewicht op kan en die weegt al een kilo of 23. Ik vermoed dat je in dit aanhangertje nog maximaal 20 kilo bagage kwijt kan. Dat is op zich niet weinig maar als je hem als BOV zou willen gebruiken zou 20 kilo extra aardig zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 4 februari 2013 Delen Geplaatst: 4 februari 2013 Vet dit! nog een link http://store.kamprite.com/catalog/Midget-Bushtrekka-p-16143.html jammer alleen voor 1 persoon. Qua prijs vind ik nog meevallen, gewone tenten kunnen aardig deze prijs ook bereiken. Als je op dze site onder het kopje Tentcots kijkt hebben ze daar de tent los. Die kan je zo op de grond zetten maar leent zich natuurlijk ook voor zelfbouw doelen. Van de hele trailer is de tent het meest lastige. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 4 februari 2013 Delen Geplaatst: 4 februari 2013 ziet er echt cool uit..en die prijs is ook relax..kan er mooi de honden voorspannen en als huifkar gebruiken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 4 februari 2013 Delen Geplaatst: 4 februari 2013 ziet er echt cool uit..en die prijs is ook relax..kan er mooi de honden voorspannen en als huifkar gebruiken Dat moet kunnen. Mocht je dit overigens willen oefenen, dan heb je ene probleem. Er zijn in Nederland maar een paar rassen die als sledehond ingezet mogen worden. Bij controle moet je dan een stamboom overleggen om aan te tonen dat het een echte sledehond is en dat je je hond dus niet aan het misbruiken bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 4 februari 2013 Delen Geplaatst: 4 februari 2013 Dat moet kunnen. Mocht je dit overigens willen oefenen, dan heb je ene probleem. Er zijn in Nederland maar een paar rassen die als sledehond ingezet mogen worden. Bij controle moet je dan een stamboom overleggen om aan te tonen dat het een echte sledehond is en dat je je hond dus niet aan het misbruiken bent. klopt..een ouwe buurman van me had 2 van die sledetanks..en was ook bezig met die sport..en had het ook over die regels.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 4 februari 2013 Delen Geplaatst: 4 februari 2013 Als je op dze site onder het kopje Tentcots kijkt hebben ze daar de tent los. Die kan je zo op de grond zetten maar leent zich natuurlijk ook voor zelfbouw doelen. Van de hele trailer is de tent het meest lastige. Ah.. nog niet verder gekeken. Het ziet lastig uit om 2 persoons van te maken. Als ze nou 'twijfelaar' maatje had, wellicht is dat beter? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 8 april 2015 Delen Geplaatst: 8 april 2015 http://www.earth-matters.nl/7/10786/duurzaam-20/lightweight-bicycle-micro-camper-you-can-tow-it-with-your-bicycle.html Mini camper voor achter de fiets, lichtgewicht allemaal. Dus elektrische fiets en dit kreng erachteraan sleuren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.