Davena Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 @Zanshin grotere, kon geen plaatje van de mijne vinden omdat ik die al lang heb, maar deze werken ongeveer volgens hetzelde principe, dus zonder stofzuiger: http://www.kampeergoed.nl/reizen-caravan-vacuum-kledingzakken-c-509_160_3890.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast armageddon Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 neuh verzekeringsgeld vd autokraak tas, SAK en lamp waren vervanging van het gejatte spul, batterijen moest ik zoiezo hebben, en die leatherman werd geruimd bij de bever omdat die uit de collectie ging, en voor 50% korting kon ik m niet laten liggen, tis een geinig dingetje Mooie en handige spullen goede keuze Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cerdo Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 heb vandaag een gratis isbit brandertje gekregen van mijn ouwe heer compleet in het doosje met alles er op en eraan vorkje waterzuiveringstabletten 24 spiritus blokken lucifers, alles daarbij heb ik deze week gekocht SAS survival handboek hoe overleef ik een crisis van dick berts vd week 50 m paracord 2 grote landmacht mediche koffers batterijen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
freeprepper Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Gister was ik bij een kringloopwinkel en keek bij de boeken want ik hou van lezen en wat zag ik vol verbazing het uitgebreide versie van SAS survival boek voor 2 euro!!! ik greep hem zo snel dat de man naast mij me een beetje vreemd aankeek maar dat maakte mij niet uit ik heb hem voor maar liefst 2 euro! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Is inderdaad de beste twee euro die je in jaren hebt uitgegeven! Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
freeprepper Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Ja inderdaad was ook echt een beetje trots eigenlijk haha! Nou zag ik ook een gourmetstelsel liggen met 2 van die spiritus pannetjes eronder is dat een aanrader of niet?Waarschijnlijk haal ik hem zozo wel want zo deden ze het vroeger ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.