desley_sas@hotmail.com Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Hallo, ik ben een beginnend prepper op mijn 18 jarige leeftijd , en ik heb via goede vrienden nbc kleding weten te bemachtigen van defensie. Helaas zonder nieuw filter . Heeft iemand enig idee waar ik een NBC 40mm nato filter ken bemachtigen voor de avon S10. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 U zou het eens kunnen googlen , mijn waarde . ik kreeg nogal wat hits toen ik het deed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Overal in de industrie, en online te bestellen. Type masker is niet belangrijk, en de 40mm is een standaard schroefaansluiting. http://www.brinkman.nl/index.php?option=com_bkmcatalog&task=article&item_id=17966&catid=376&Itemid=89 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
desley_sas@hotmail.com Geplaatst: 31 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Bedankt voor de reacties , uiteraard heb ik gezocht . Maar de filters zijn niet nbc geschikt of niet leverbaar in Europa Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Misschien hier nog een interessant stukje http://preppers.nl/forum/threads/1929-Hoe-overleef-je-een-atoomaanval?highlight=prep (als je hem nog niet gezien had) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Hallo, ik ben een beginnend prepper op mijn 18 jarige leeftijd , en ik heb via goede vrienden nbc kleding weten te bemachtigen van defensie. Helaas zonder nieuw filter . Heeft iemand enig idee waar ik een NBC 40mm nato filter ken bemachtigen voor de avon S10. Wellicht dat je het eens aan @Greener of @Bolo kunt vragen. Die hebben veel kennis van maskers en filters. Grt., JB Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.