joepen Geplaatst: 24 januari 2013 Delen Geplaatst: 24 januari 2013 Hoe denken jullie ver de ,Aquamira Frontier Filter leek mij een goede om te kopen. Of denken jullie dat er beter zijn. Alvast bedankt Joepen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 24 januari 2013 Delen Geplaatst: 24 januari 2013 @joepen: Zie ook Lifestraw: http://preppers.nl/forum/threads/1371-Review-LifeStraw-waterfilter?highlight=lifestraw In dollars is jouw filter goedkoop, maar hoe duur is 'ie in NL? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joepen Geplaatst: 24 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2013 @joepen: Zie ook Lifestraw: http://preppers.nl/forum/threads/1371-Review-LifeStraw-waterfilter?highlight=lifestraw In dollars is jouw filter goedkoop, maar hoe duur is 'ie in NL? \12.70 in een winkel zonder verzendkosten dus leek mij een goed aankoop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 24 januari 2013 Delen Geplaatst: 24 januari 2013 @joepen: 'k Zie graag dezelfde test tegemoet als van @Simurgh, zie draadje in eerdere post. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dristal Geplaatst: 24 januari 2013 Delen Geplaatst: 24 januari 2013 Ik heb die aquamira op ebay ergens in washington gekocht denkik, ook idd tussen de 12 en 13 euro inclusief verzending. Heb hem nog niet getest. Hij is veel kleiner dan de lifestraw (maar een cm langer en even dik als mijn duim), maar je kan er dan ook veel minder water mee zuiveren. Het plastieken buisje dat er bij zit lijkt me ook niet zo 'bulletproof'. Een extreem groot voordeel tov de lifestraw is dat ie dun en (met buisje op) lang genoeg is om het in een flesje te steken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.