Ga naar inhoud
GENEGEERD

Preppers zonnepanelen review.


Overlever

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik zal daar vanavnond nog wat over zeggen want dat is een glijdende schaal. Je moet de spullen namelijk zoveel mogelijk op elkaar afstemmen.

 

Mischien zou je een soort schemaatje kunnen neerzetten met zonnepaneel wattage accu wattage en omvormer wattage (ook handig voor de andere denk ik )

En is niet iets wat ik concreet kan vinden op internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerbewoner
Mischien zou je een soort schemaatje kunnen neerzetten met zonnepaneel wattage accu wattage en omvormer wattage (ook handig voor de andere denk ik )

En is niet iets wat ik concreet kan vinden op internet.

 

Ja dat is wel goed. Vraagje, er loopt ergens nog een autonoom systeem topic. Als jij die nou even opsnort en mij een duwtje geeft, dan zal ik daar het een en ander inzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
die prijzen lijken hetzelfde gebleven te zijn echter in mijn zoektocht kwam ik op advies van een mede prepper op een wesite http://www.prepperszonnepanelen.nl, waar de prijzen wat schappelijker zijn.

Op de website zijn 3 verschillende zonnepanelen te koop aangezien de prijs erg goedkoop is vergeleken 7 jaar geleden heb ik er van elk model 1 exemplaar aangekocht.

 

dank je wel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...