heliport Geplaatst: 14 februari 2013 Delen Geplaatst: 14 februari 2013 Ok , @gerbewoner bedankt tot zover Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heliport Geplaatst: 14 februari 2013 Delen Geplaatst: 14 februari 2013 Ik zal daar vanavnond nog wat over zeggen want dat is een glijdende schaal. Je moet de spullen namelijk zoveel mogelijk op elkaar afstemmen. Mischien zou je een soort schemaatje kunnen neerzetten met zonnepaneel wattage accu wattage en omvormer wattage (ook handig voor de andere denk ik ) En is niet iets wat ik concreet kan vinden op internet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 14 februari 2013 Delen Geplaatst: 14 februari 2013 Mischien zou je een soort schemaatje kunnen neerzetten met zonnepaneel wattage accu wattage en omvormer wattage (ook handig voor de andere denk ik ) En is niet iets wat ik concreet kan vinden op internet. Ja dat is wel goed. Vraagje, er loopt ergens nog een autonoom systeem topic. Als jij die nou even opsnort en mij een duwtje geeft, dan zal ik daar het een en ander inzetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Toverlevingsdrang Geplaatst: 5 juni 2013 Delen Geplaatst: 5 juni 2013 die prijzen lijken hetzelfde gebleven te zijn echter in mijn zoektocht kwam ik op advies van een mede prepper op een wesite http://www.prepperszonnepanelen.nl, waar de prijzen wat schappelijker zijn. Op de website zijn 3 verschillende zonnepanelen te koop aangezien de prijs erg goedkoop is vergeleken 7 jaar geleden heb ik er van elk model 1 exemplaar aangekocht. dank je wel!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.