Gast Riesie Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Ter info, een leuke informatieve website met tekst en uitleg hoe om te gaan met het winter-hiken. Ben zelf altijd buiten te vinden, ongeacht de weersomstandigheden. Maar met dit weer is er voor sommigen die graag erop uit trekken met de rugzak en hun tentje altijd nog wat te leren. Daarbij, mocht je met een shtf situatie, in deze temperaturen weg moeten. Staan hier zeker goede tips tussen. http://www.winterhiking.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Goeie tip! @Riesie Zelf ben ik een watje, 'k vermijd tentjes bij deze temperaturen, maar als je het nooit doet, kom je mooi van een kouwe kermis thuis, als je die skills nodig bent! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Goeie tip! @Riesie Zelf ben ik een watje, 'k vermijd tentjes bij deze temperaturen, maar als je het nooit doet, kom je mooi van een kouwe kermis thuis, als je die skills nodig bent! Vanochtend om 8 uur vertrokken, net terug dus. Moest mijn nieuwe boots die van de Intratuin afkwamen eens proberen, en ze zijn geslaagd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Thx, leuke link. Hoop goeie info. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 22 januari 2013 Delen Geplaatst: 22 januari 2013 Goeie tip! @Riesie Zelf ben ik een watje, 'k vermijd tentjes bij deze temperaturen, maar als je het nooit doet, kom je mooi van een kouwe kermis thuis, als je die skills nodig bent! Gouden regel: drielaags systeem aanhouden, en alle uitstekende delen warm houden als prio (hoofd, voeten, handen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.