Davena Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 Hoe? Met hoofdlampje, een grote plastic fles en water! http://www.wikihow.com/Make-a-Portable-Reading-Lamp 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carina Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 Supertip, vooral als ik denk aan kinderen, donker en tenten , Thanx! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 dat ik daar niet op komt. Ik ken dit idee, ook op you tube, van armoedige wijken in filipijnen die vullen hun pet flessen en steken ie half door het zink dak. Voila licht, jammer dat s'avonds niet doet. Volgens mij doen ze ook nog chloor in het water. Bedankt voor het delen, ik ga meteen uitproberen ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 het werkt en ik doe gewoon zaklampje er tegen aan voor de test, in donkerste plek, de WC haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 Led there be light! Mooi hoor, @Mrs.Lotte. Pas je op met die ventilator, @Bandoeng. (goeie foto) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
renone Geplaatst: 3 februari 2013 Delen Geplaatst: 3 februari 2013 leuke tip Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.