jobs Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 http://www.youtube.com/watch?v=RU26qg_IvIw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rescue Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Prachtige voorbeeld van een backup kit.., Prima spiek materiaal, maar dit kan je beter zelf samenstellen. Goedkoper en effectiever, en compacter.. Maar Dave levert prima spiekmateriaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 9 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Als er een nederlandse versie in de aanbieding is lees ik dat graag...! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 18 mei 2013 Delen Geplaatst: 18 mei 2013 dit is makkelijk zelf samen te stellen..... en in principe is de mijne veel uitgebreider....... inhoud kun je zelf maken of vinden in de natuur . flint en steel + charcloth cottonballs met vaseline die zwarte bankline hebben ze ook in nederland ik gebruik touw van stratenmakers. vergrootglas (kijkshop) firesteel LMF berken schors )witte berk papierboom 2 grote kliko zakken (container ) pouch om alles in te stoppen inderdaad ook ik heb alles wat ik weet geleerd uit de praktijk en de voorbeelden van dave canterbury afgekeken. beter goed gejat en leven dan slecht verzonnen en sterven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.