Holbewoner Geplaatst: 7 januari 2013 Delen Geplaatst: 7 januari 2013 Oioi, dat is een interessante vraag, maar volgens mij mag ik hier helemaal niet zeggen wat ik dan allemaal zou doen, alhoewel ik denk dat velen van jullie hier hetzelfde zouden willen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 8 januari 2013 Delen Geplaatst: 8 januari 2013 Ik kijk in ieder geval liever naar een lelijke vrouw dan naar een mooie vrachtwagenchauffeur. dat is een gedeelde mening Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boothuisje Geplaatst: 8 januari 2013 Delen Geplaatst: 8 januari 2013 Mijn ontslagbrief direct weer indienen.. Preppen is iets wat je 'individueel doet'. Met individueel bedoel ik dus niet collectief, niet met het hele land. Als dit in de politiek zou komen of in de wetboeken dan zou het betekenen dat er richtlijnen naar komen. Dit móet men in huis hebben, dit is legaal, dit is illegaal, etc. Kamerdebatten, mensen die het zich niet kunnen veroorloven, Kamervragen wat allemaal belangrijk is en wat niet door een stelletje ongeregeld in de Tweede Kamer die overal een mening over heeft maar geen idee heeft wat preppen nou precies inhoud, nee, laat het maar lekker aan de persoon zelf over. Daarnaast vind ik Mark Rutte ook totaal niet in de politiek passen. Als je de letters van zijn naam door elkaar husselt krijg je niet voor niets kamertrut. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 8 januari 2013 Delen Geplaatst: 8 januari 2013 Ik wil geen dictator zijn, maar als ik dat niet zou kunnen worden komt het ook nooit meer goed in Nederland Grapje he! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
de eekhoorn Geplaatst: 8 januari 2013 Delen Geplaatst: 8 januari 2013 Stel dat Mark Rutte ineens het licht ziet, of beter gezegd, de duisternis die in de vorm van een allesvernietigende economische crisis op ons afkomt. Hij is zo verstandig, om u aan te stellen als zijn nationale prep adviseur. Hij vraagt u om pijlsnel met een aantal adviezen te komen, om de gevolgen van de crisis op te vangen. Het gaat niet om economische maatregelen, want daar heeft hij al adviseurs voor. Hoe zou uw advies eruit zien? nationaal prepadviseur de natte droom van dick berts ik zou mijn ontslag aanbieden nog wel mijn salaris meenemen en dat verzilveren voor goud en dick berts voordragen bij rutte om deze taak te vervullen. aangezien rutte op het laatse moment toch nog verstandig is geworden mag ik hopen op een goede afloop, de kogel is immers toch al door de kerk maar wellicht kan dick berts wat licht brengen in de duisternis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ET phone home Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Als je de letters van zijn naam door elkaar husselt krijg je niet voor niets kamertrut. altijd leuk, wat humor in de ochtend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.