phaelin Geplaatst: 6 april 2014 Delen Geplaatst: 6 april 2014 Oud draadje dat ik maar weer even opsteek omdat ik geen nieuw draadje wil beginnen. Ik heb ook een stuk of 6 olielamjes (feuerhand) maar die beginnen een beetje te roesten. Waarmee kan ik de roest het beste verwijderen en er daarna voor zorgen dat ze minder snel opnieuw roesten. Een of andere coating moet natuurlijk wel hittebestendig zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 Oud draadje dat ik maar weer even opsteek omdat ik geen nieuw draadje wil beginnen. Ik heb ook een stuk of 6 olielamjes (feuerhand) maar die beginnen een beetje te roesten. Waarmee kan ik de roest het beste verwijderen en er daarna voor zorgen dat ze minder snel opnieuw roesten. Een of andere coating moet natuurlijk wel hittebestendig zijn. schuren en dan hittebestendige verf? kun je gewoon kopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.