Gast Dick Berts Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 http://nos.nl/artikel/451549-belgische-media-achter-betaalmuur.html Geweldig! De Belgische media gaan verder achter een betaalmuur zitten liegen. De waarheid blijft gratis! Op preppers.nl....... PS. Om ieder misverstand uit te sluiten, de Nederlandse media liegen nog veel harder dan de Belgische. Hopelijk wordt er om onze media ook zo snel mogelijk een sanitaire muur gebouwd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoodieBag Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Op zich vind ik een betaalmodel voor online kranten helemaal geen slecht idee. Denken dat alles online gratis is en blijft is dan ook een beetje naïef. Ik zou er bijvoorbeeld wel wat voor over hebben om een commercial vrije youtube account te hebben. En om nu echt alles wat hier op het forum als waarheid te bestempelen gaat me ook wat ver. Zelf blijven nadenken en meerdere bronnen raadplegen is dus het devies. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Het is een logisch gevolg van de e-wereld. E-booken moet je ook voor betalen. Ik denk dat ze door hun digitale nieuwssites enorm veel klanten verloren hebben en op deze manier weer proberen wat verlies goed te gaan maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 @GoodieBag. De vraag is, of je me wil begrijpen of wil tegenspreken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Klinkt als een volgende stap van het einde van de (mainstream) media. En ze besparen ons ook nog de moeite door zelf een muur op te trekken. Mensen worden zo weer meer gestimuleerd om het zelf uit te zoeken, op Internet. Mooi woord, betaalmuur. Tijd om weer te gaan Scrabbelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.