Sofie Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Misschien een idee voor de admins: Als er een tijd komt dat de stekker eruit gaat is de prepper informatie van deze site niet meer toegankelijk, dat terwijl er misschien op zo' n moment juist behoefte aan is. Is het niet mogelijk om de backup periodiek ter download aan te bieden? tis maar een idee.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Dat zou eventueel gerealiseerd kunnen worden met de prepper wiki pagina's. de grote wikipedia is ook te downloaden in vrijwel alle talen. Hier loopt al een draadje over: Waar kan ik internet downloaden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 het is te krijgen zonder alle nutteloze reacties, dat noemt men een boek ik vind het leuk hier daar niet van, maar ik heb ook boeken, die doen het altijd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Nou zou het wel willen voor deze niet computer genie zijnde gozer. Dus als dan ook nog eens in leken taal uitgelegd kan worden hoe ik dat moet doen is ikke weer een happy prepper;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 het is te krijgen zonder alle nutteloze reacties, dat noemt men een boek ik vind het leuk hier daar niet van, maar ik heb ook boeken, die doen het altijd een boek brand goed voor alles brander geintjuh Maar uuh 'wanneer de stekker eruit gaat' kunnen we toch ook onze pc niet aan doen? Oh ja generator. En als ie ook niet aan de praat krijg? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RayCokes Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 idee klinkt goed! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.