Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vuurwerk


Harmen Stap

Aanbevolen berichten

Zo als jullie weten komt uit en nieuw er weer, dus ik ben benieuwd of er nog iemand vuurwerk gaat bewaren voor 'prepperige' doeleinden. Ik weet dat de meningen hier over nog al verdeeld zijn, en dat sommige mensen vuurwerk echt verafschuwen, maar mij lijkt het persoonlijk wel handig in sommige situaties. Met vuurpijlen kan je bijvoorbeeld goed de aandacht trekken van hulptroepen of zo of van schepen als je op zee zit. Het zelfde geld voor sterretjes in een pvc-buisje. En met een flinke ratelmat kan je mensen misschien afschrikken en met wondertollen kan je makkelijker vuur aansteken. Alleen ik zou zelf niet vuurwerk als wapen gebruiken. De kans dat je jezelf verwond is veel groter dan dat je vijand verjaagd.

 

Maar goed... Jullie ideeën?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...