Harmen Stap Geplaatst: 26 november 2012 Delen Geplaatst: 26 november 2012 Zo als jullie weten komt uit en nieuw er weer, dus ik ben benieuwd of er nog iemand vuurwerk gaat bewaren voor 'prepperige' doeleinden. Ik weet dat de meningen hier over nog al verdeeld zijn, en dat sommige mensen vuurwerk echt verafschuwen, maar mij lijkt het persoonlijk wel handig in sommige situaties. Met vuurpijlen kan je bijvoorbeeld goed de aandacht trekken van hulptroepen of zo of van schepen als je op zee zit. Het zelfde geld voor sterretjes in een pvc-buisje. En met een flinke ratelmat kan je mensen misschien afschrikken en met wondertollen kan je makkelijker vuur aansteken. Alleen ik zou zelf niet vuurwerk als wapen gebruiken. De kans dat je jezelf verwond is veel groter dan dat je vijand verjaagd. Maar goed... Jullie ideeën? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 26 november 2012 Delen Geplaatst: 26 november 2012 knipoog: http://preppers.nl/forum/threads/2294-Vuurwerk-bij-je-prepspullen?highlight=vuurwerk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast 2erep Geplaatst: 26 november 2012 Delen Geplaatst: 26 november 2012 Goed idee! nog niet aan gedacht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 26 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2012 Sorry, was me nog niet opgevallen @Floshtf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.