Gast Heksenboot Geplaatst: 26 november 2012 Delen Geplaatst: 26 november 2012 @Heksenboot Krabbenpoten kosten negen euro de kilo, je eet bijna een kilo de man. Twee kilo (genoeg voor drie man, ik haal zeven kilo voor tien mensen) maken als volgt: Kort koken. Alle vlees bevattende scharnierdelen kraken, maar niet openbreken Alle poten op een schaal leggen, HELE knoflook in stukjes eroverheen, met takjes tijm, rozemarijn, veel zeezout, flink olijfolie eroverheen Kwartier in de oven 200 graden ondertussen maak je een lekkere knoflook mayo met beetje honing en drupje whiskey, je weet wel. Die barsten in de krab dienen ervoor dat je de delen met je handen open kan breken aan tafel en vlees eruit peuteren met achterkant theelepel, mayo erbij, heerlijk. Al die kruiden, knoflook en zeezout zit ook lekker aan je vingers dus gewoon lekker met je tien geboden eten. PS: mooie Chablis of Sancerre erbij, of idealiter een Pouilly Fumé Kijk, mensen: dat bedoel ik nou. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 26 november 2012 Delen Geplaatst: 26 november 2012 jammie, ik krijg trek! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast stroper Geplaatst: 26 november 2012 Delen Geplaatst: 26 november 2012 en zo zij het amen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.