Jan c Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Deze avond om 20u40 op één (Vlaamse zender) : VOLT Programma vol frisse reportages, pittige discussies, verrassende undercoverreportages en natuurlijk de niets of niemand ontziende reclametest met deze week : Hoe wordt de houdbaarheidsdatum bepaald? Op zowat alle voeding die we kopen staat een houdbaarheidsdatum vermeld. Maar hoe strikt moet je je aan die datum houden? Hoe wordt die datum trouwens bepaald? En wat is het verschil tussen tenminste houdbaar tot en te gebruiken tot? http://www.een.be/programmas/volt/deze-week Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nature Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Bedankt! Ik ben nog net op tijd om het te bekijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast oliestel Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 goeie tip!! ik ben nog op tijd zie ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.