Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wie wil zijn/haar prepper-verhaal delen voor een persoonlijke documentaire?

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hoi allemaal,

Mijn naam is Lucas van Ackooij en ik ben momenteel bezig met het ontwikkelen van een persoonlijke documentaire over mensen die zich voorbereiden op mogelijke noodsituaties (preppen).

Voor dit project ben ik op zoek naar iemand die hier zelf actief mee bezig is en die openstaat om zijn of haar verhaal te delen.

Mijn insteek is om dit onderwerp op een respectvolle en genuanceerde manier te benaderen. Dus niet gericht op sensatie, maar juist op de motivatie, het dagelijks leven en de persoonlijke betekenis achter het preppen.

Ik ben vooral geïnteresseerd in vragen zoals: wat heeft je hiermee doen beginnen, hoe ziet dit er concreet uit in je leven, en hoe kijk je naar de toekomst?

In eerste instantie lijkt het me fijn om vrijblijvend kennis te maken (bijvoorbeeld via een belletje of gesprek). Mocht het goed voelen, dan kunnen we eventueel kijken naar het vastleggen van een deel van jouw verhaal op beeld. Uiteraard gebeurt alles in goed overleg en met respect voor jouw grenzen en privacy.

Mocht je interesse hebben, of iemand kennen die hier open voor staat, dan hoor ik het heel graag! Heb je verdere vragen, stel ze gerust!

Alvast bedankt voor het meedenken 🙂

aangepast door Journalist_Lucas
Tag toegevoegd
Voorbereid op noodsituaties: bekijk de noodpakketen Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:

Tja Lucas, de animo voor deze zaken is hier niet erg groot. Tot voor kort werden preppers beschouwd als wat zonderlinge complotdenkers en weggezet als niet helemaal goed bij hun verstand, want wat kon ons nu helemaal gebeuren? Nu, dat er iets kan gebeuren zie je nu om je heen, noodpaketten, ontspoorde energie- en brandstofprijzen, we zitten er opeens midden in. En nu kom jij, en anderen gingen je voor, en wilt iets gaan doen met het onderwerp. Maar dat wil een serieuze prepper helemaal niet. Die gaat op geen enkele manier ruchtbaarheid geven aan zijn bezigheden op prep-gebied. Dus, ik help het je hopen, maar geef je weinig kans.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...