dns Geplaatst: zaterdag om 18:05 Geplaatst: zaterdag om 18:05 De Aladdin blue flame heater een fantastische heater die me al 4 jaar bij me is in bezit. Verwarmd me zeer goed de winter van 2025 2026 en heeft al een grondige onderhoudsbeurt gehad . Ik heb echt liefde voor dit kacheltje en hoeft op ze oude dag, nog kalm te werken hij zal zo rond 1955 tot 1960 geprobeerd zijn maar ziet er in 2026 nog fantastische uit vanwege ik veel liefde in dit kacheltje stop. Het brand daaglijks nog super goed aangezien het stookseizoen al lang gaande is heb ik gisteren een nieuw vat firelux blauw aangebroken om de kachel weer te vullen dus heb zuivere petroleum ruim voldoende 20L en wil het wel vlot opstoken aangezien zuivere petroleum een houdbaarheidsdatum heeft van circa 3 maanden ook wil ik dit jaar er op gaan koken met vriendelijke groeten dennis 2 Quote
dns Geplaatst: zaterdag om 18:08 Auteur Geplaatst: zaterdag om 18:08 Zojuist, dns zei: De Aladdin blue flame heater een fantastische heater die me al 4 jaar bij me is in bezit. Verwarmd me zeer goed de winter van 2025 2026 en heeft al een grondige onderhoudsbeurt gehad . Ik heb echt liefde voor dit kacheltje en hoeft op ze oude dag, nog kalm te werken hij zal zo rond 1955 tot 1960 geprobeerd zijn maar ziet er in 2026 nog fantastische uit vanwege ik veel liefde in dit kacheltje stop. Het brand daaglijks nog super goed aangezien het stookseizoen al lang gaande is heb ik gisteren een nieuw vat firelux blauw aangebroken om de kachel weer te vullen dus heb zuivere petroleum ruim voldoende 20L en wil het wel vlot opstoken aangezien zuivere petroleum een houdbaarheidsdatum heeft van circa 3 maanden ook wil ik dit jaar er op gaan koken met vriendelijke groeten dennis Aladdin 3 inc wicks 2 Quote
JJ&A Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) Wat een geweldig aanwinst beste @dns, Ja prachtig man, er zijn verschillende preppers die halen heel voordelig aardig wat peterolie uit België. Fijn dat je dit met ons deelt. Als je meer over je zelf wilt vertellen kan dat hier: https://forum.preppers.nl/forum/9-voorstelronde/ Wat meer over je zelf vertellen schept meteen een band, en kunnen we jou/jullie verder helpen, met elkaar hebben we heel wat kennis ervaring en voorbereidingen getroffen als wijze goed na denkende personen, en dat delen we graag. Natuurlijk zal je wel begrijpen dat we niet je privé gegevens willen weten dus vertel ons dat niet want er komen ook ontzettend veel gasten op het forum, sowieso zijn wij heel voorzichtig met het vertellen aan bekenden hoe goed we zijn voorbereid op toestanden, want mensen in nood veranderen totaal, en worden onberekenbaar, heel jammer dat ik je dat moet vertellen. Haha ik ben geneigd om je van alles te vertellen, maar wacht even af op de verdere ontwikkelingen.👍😊 O als je dingen wilt aanschaffen, koop het aller beste, goed koop is over het algemeen duurkoop, veel info is op het forum te vinden, en veel kunnen we je vertellen in de topic voorstellen, tot dan. Wees fijn je zelf op het forum het kan je leven een hele positieve wending geven. 7 uren geleden aangepast door JJ&A 1 Quote
JJ&A Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden O kan je ook bij daglicht nog een paar mooie foto's van het prachtige toestel maken, en hier plaatsen we zijn gek op foto's. 1 Quote
dns Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden De Aladdin op ze best in 2026,, gemaakt zo rond 1955 to 1960 maar zo ziet die er niet uit Quote
dns Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Dit jaar een voor eerst koken op de Aladdin kachel maar is niet een blijvende voorkeur voorkeur ligt bij campingaz power bluets Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.