Mr. Gold Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 We zijn op zoek naar een enthousiaste forum gebruiker(s) die het boek van auteur Sander Boon 'De geldbubbel' uitgebreid zou willen reviewen. De uitgeverij zal het boek dan gratis naar de reviewer opsturen. Mocht dit een succes zijn dan kunnen we dit natuurlijk veel vaker doen door onze gebruikers. Je kan hier reageren of mij een privé berichtje sturen. Het boek 'De geldbubbel" gaat dieper in op de politieke achtergrond van ons geld-en kredietsysteem. Er worden 3 scenario's weergegeven waarvan de auteur denkt hoe de crisis zich verder zal ontwikkelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Hey, dat klinkt interessant. Ik ga even kijken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Ja, daar heb ik wel oren naar. Of is het oog voor? Ik las net even snel dat de uitgever meer boeken uitgeeft die voor dit forum interessant zouden kunnen zijn. En voor mij een persoonlijke uitdaging om erachter te komen of ik een uitgebreide review kan schrijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
missbir Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Missbir meldt zich aan als reviewer. Informatie gegeven over de geldbubbel gelezen door vrouwen ogen moet wel een verfrissende review worden. ;o) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 18 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2012 Kijk zo zie ik het graag en dame en een heer. Zouden jullie mij een berichtje intern kunnen sturen dan ga ik het regelen voor jullie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Dat wordt een brede (re)view. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.