kees Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Heb via een veilingsite dit gewonnen voor net geen 20 euro. complete kampeer set: tent 2 matjes 2 slaapzakken Adviesprijs wat erbij stond was 110,00 maar dat moet je natuurlijk met een korreltje zout nemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Richard Friesland Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Belangrijk is wat weegt dat ding want je moet het ook nog meezeulen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Inclusief de doos weegt het iets van 7 kilo bij elkaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Richard Friesland Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Veel te zwaar naar mijn mening ga is met een gewicht van 7 kg 20 km lopen maar om op je oorspronkelijke vraag terug te komen het is niet duur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
X-11 Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 goedkoop is het zeker... weet niet of 7 kilo zwaar is... ben niet zo bekend met slaapzakken en hun gewicht... maareuh, leuke veilingsite voor die centen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Richard Friesland Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Heb een BOB van 19 kg als ik daar nog een tent van 7 kg op bind kom ik de straat niet meer uit. Moet mijn BOB nog maar eens onderhanden nemen want die 19 kg is ook niet te doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Ik denk na dat je alle troep heb weggegooid dat je nog 5 kilo overhebt. En dat gedeeld door 2 is 2,5 kilo per persoon. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
X-11 Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 2,5 kg bovenop mn bob zou ik nog wel aanvaardbaar vinden... (denk dat mn bob nu 20kg weegt...) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Ik ben fysiek wel sterk train elke dag. Ren altijd met gewichten om mn middel en benen dus voor mij is het niet bijzonder veel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Mijn BOB weegt nu rond Inc tent en slaapzak ook rond de 20 kg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
X-11 Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 best netjes volgens mij toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Richard Friesland Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal in je BOB zit maar 13kg BOB daar droom ik van Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Ja volgens mij ook. In nood zou ik alles toch wegpleuren en alleen mijn mes en waterfilter meenemen haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Dat is wel heel erg ligt 13 kg dat zou me denk ik nooit lukken een goede tas weegt al bijna een kilo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
X-11 Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 hahaha bij mij waarschijnlijk allemaal zooi, maar ik kan geen rolletje ijzerdraad voorbij lopen of ik wil het hebben voor in mn bob hahaha. 13kg zou inderdaad fijn zijn. Binnenkort ga ik ook een speciale Doggie-bob maken denk ik, zodat mijn mechelse herder dubbel nut heeft hahaha. (volgens mij bestaan die dingen al...) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Katoenen tenten zijn sterker, maar ook zwaarder. Lichtgewicht tenten zijn kwetsbaarder, zou je adviseren om in dat geval een bus impregneerspray bij de Action te halen en op een droge dag de tent even helemaal in te spuiten. Is die in elk geval waterdicht... (volgens een campeerder met ervaring, is dus niet van mij) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
X-11 Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 hahaha nee alles wat in de tas zit kan ik gebruiken... dat wel, heb het alleen misschien wel in overvloed. Die impregneer spray is zowiezo handig om te hebben! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Dat zal ik zeker doen bedankt voor de tip! Ja dat is zeker waar als de shit uitbreekt moet ik snel vertrekken naar de rest van m'n familie die buiten de stad wonen maar dan ben ik wel zeker een dag onderweg. Mijn hele familie prept dus als ik aankom ben ik veilig en gevoed haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orca2000 Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Niet door voor wat je hebt. @Mrs Lotte goede tip, heb het zelf meegemaakt goede katoenen tent gekocht bij de eerste regenbui bleek de tent door te lekken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Waar kan je goedkope thermo lakens kopen voor in je slaapzak? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nick Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Duur is het in mijn ogen niet, eender hoe je het bekijkt. Al heb je een tarp of een plastic zeil, met wat vindingrijkheid kan je het altijd aanpassen aan de situatie maar heb je alvast een goede start. Waar ik even naar zou kijken is naar het gebruiksgemak. Hoeveel seizoens tent is het, hoeveel personen, heb ik een appart grondzeil nodig, is het makkelijk op te zetten, etc... Net zoals de slaapzakken en matjes hoeveel warmte houd de slaapzak of isoleert het matje. Hoeveel plaats nemen ze in? Ik zou zeggen: voor 20 euro kan je niet sukkelen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 De tent is binnen 10 minuten opgezet en heeft een soort zeil als onderkant. Slaapzakken isoleren tot -10 en de tent is voor 2 personen. Matjes zijn van isolatie materiaal. Ik heb niet veel verstand van slaapzakken en tenten hoop dat het wat is. En het is een 4 seizoenen tent zie ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Mijn vrouw de BOB weegt 11 kilo is dit redelijk of te zwaar voor een vrouw? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
X-11 Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Mijn vrouw de BOB weegt 11 kilo is dit redelijk of te zwaar voor een vrouw? denk dat je dat gewoon een keer moet testen. allebei de bob mee en een stuk gaan hiken door de natuur... kijken na hoe lang je het zat wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Ik denk dat je elke 2 uur minimaal een kwatier moet rusten en eten/drinken. Ik denk als de chaos uitbreekt het dan echt weet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.