Stijndw33 Geplaatst: 20 maart Geplaatst: 20 maart Voor mijn afstudeerportfolio ga ik op zoek naar hoe ik mij moet voorbereiden op de mogelijk aanstaande oorlog waar media het veel over hebben. Ik zoek iemand die (bijvoorbeeld) zijn kelder of schuur vol heeft staan met alle essentials voor een oorlogssituatie en dat met mij wil delen op camera! Quote
JJ&A Geplaatst: 20 maart Geplaatst: 20 maart 4 minuten geleden, Stijndw33 zei: Voor mijn afstudeerportfolio ga ik op zoek naar hoe ik mij moet voorbereiden op de mogelijk aanstaande oorlog waar media het veel over hebben. Ik zoek iemand die (bijvoorbeeld) zijn kelder of schuur vol heeft staan met alle essentials voor een oorlogssituatie en dat met mij wil delen op camera! Heeft u hier voor toestemming gevraag bij het TEAM??? Aan bvb @Paraatpaal Quote
Admin Paraatpaal Geplaatst: 21 maart Admin Geplaatst: 21 maart @JJ&A Hier is geen toestemming voor nodig, dit deel van het forum is hiervoor bedoeld. Het is wel fijn wanneer de tips hier worden gelezen: Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.