drempler Geplaatst: 13 februari Geplaatst: 13 februari Hallo Allemaal, Ik eet graag krenten en rozijnen en ook het krenten/rozijnen brood. Nu zijn de meeste krenten uit de supermarkt een jaartje houdbaar, iemand een tip hoe we dit kunnen verlengen? Quote
JJ&A Geplaatst: zondag om 20:42 Geplaatst: zondag om 20:42 Sorry voor de late reactie, misschien is het in te vriezen??? Misschien met suiker conserveren??? Kan je hier wat mee beste @drempler Quote
mevr.Grijpstra Geplaatst: maandag om 07:01 Geplaatst: maandag om 07:01 (aangepast) @drempler, Over houdbaarheid rozijnen verlengen: https://kouroshfoods-com.translate.goog/articles/raisin-shelf-life/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=nl&_x_tr_pto=rq Een korte toevoeging via ^ artikel: "Invriezen : rozijnen invriezen kan hun houdbaarheid aanzienlijk verlengen, waardoor ze mogelijk meerdere jaren bewaard kunnen blijven. Deze methode stopt de groei van schimmel en bacteriën, waardoor rozijnen langer vers blijven. Wanneer u ze wilt gebruiken, ontdooit u de gewenste hoeveelheden rozijnen in de koelkast." goed idee dus van JJ !! maandag om 07:06 aangepast door mevr.Grijpstra toegevoegde opmerking Quote
drempler Geplaatst: maandag om 19:51 Auteur Geplaatst: maandag om 19:51 12 uren geleden, mevr.Grijpstra zei: @drempler, Over houdbaarheid rozijnen verlengen: https://kouroshfoods-com.translate.goog/articles/raisin-shelf-life/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=nl&_x_tr_pto=rq Een korte toevoeging via ^ artikel: "Invriezen : rozijnen invriezen kan hun houdbaarheid aanzienlijk verlengen, waardoor ze mogelijk meerdere jaren bewaard kunnen blijven. Deze methode stopt de groei van schimmel en bacteriën, waardoor rozijnen langer vers blijven. Wanneer u ze wilt gebruiken, ontdooit u de gewenste hoeveelheden rozijnen in de koelkast." goed idee dus van JJ !! bedankt die had ik zelf nog niet gevonden ga ik is doorlezen. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.