DeFrontlinie Geplaatst: donderdag om 14:49 Delen Geplaatst: donderdag om 14:49 Wij organiseren prep-trainingen voor noodsituaties. Wil je een training bijwonen? Vanuit De Frontlinie organiseren we al jaren militaire trainingen voor bedrijven en particulieren. Survivaltrainingen zijn hier een standaard onderdeel van, sinds een paar kortmaanden organiseren wij ook preptrainingen. die inspelen op de huidige situatie. Wat we behandelen in de training: - Wat te doen in een noodsituatie - Wat te doen bij stroomuitval - Hoe je met een prep-pakket moet omgaan - Hoe je niet in paniek raakt - Hoe je mentaal sterk blijft in een noodsituatie Mijn naam is Ruben Heldens, oud-sergeant der Mariniers en mede-eigenaar van De Frontlinie. Wil je een keer zo’n training bijwonen? Reageer dan, dan stuur ik je informatie toe. https://defrontlinie.com/noodsituatie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: donderdag om 20:26 Delen Geplaatst: donderdag om 20:26 @DeFrontlinie Meestal heb ik niet veel op met organisaties die dergelijke zaken aanbieden. Veel tromgeroffel, maar aan het eind van het verhaal blijf je met een hoop kennis in je hoofd zitten, gekoppeld aan nul ervaring. Op de een of andere manier krijg ik bij jullie geen negatief gevoel. Open, duidelijk en geen poeha, dat is goed. Wij (mijn lief en ik) lopen al wat jaartjes mee en hebben ons de nodige vaardigheden eigen gemaakt. Op enig moment weet je ook wat je (on)mogelijkheden zijn en pas je je plannen daar op aan. Wij proberen in noodsituaties het hoofd koel te houden. Bij stroomuitval zijn er meerdere aggregaten, diesel en benzine. Preppakket bestaat hier uit een boerderij plus land, bos en watervoorziening, we doen niet aan een BOL. Paniek, tja, de tijd zal het leren, niemand is onfeilbaar, maar we gaan er van uit dat we het hoofd koel houden. En tot slot, mentaal sterk blijven, moeilijk te zeggen. Als de dikke boem komt is alles weg. Wij zijn twee zestigers met meer dan 120 jaar ervaring en hebben de nodige ellende meegemaakt. We zijn er nog. 😊 Ik wil hopen dat mensen die nog niet goed zijn voorbereid jullie weten te vinden, goed bezig. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roely Geplaatst: gisteren om 10:46 Delen Geplaatst: gisteren om 10:46 55 minuten geleden, Roel zei: IK heb weer eens de ballen benul van waar dit alles over gaat. Ik vermoed dat commerciële activiteiten niet mogen op een andermans forum. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Admin Paraatpaal Geplaatst: gisteren om 10:48 Admin Delen Geplaatst: gisteren om 10:48 Hey @DeFrontlinie Helaas worden forums vaak gebruikt als reclamezuil en dat is niet de bedoeling. Ben je van plan serieus deel te nemen aan het forum? Dan lijkt het me prima en juist een waardevolle aanwinst. Zou je in dat geval een kleine introductie willen doen in onze Voorstelronde? Mocht je dat niet van plan zijn dan ben ik genoodzaakt dit bericht te verwijderen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: gisteren om 15:39 Delen Geplaatst: gisteren om 15:39 Waar is mijn tekst dan gebleven? 🤔 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.