Toverlevingsdrang Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Supervoeding is dd heel goed voor een mens ih algemeen, al is het wel wat aan de dure kant om er grote hoeveelheden van in te slaan eerlijk gezegd, wat eet ik aan supervoeding, Maca, spirulina, chlorella, tarwegras, henneppoeder, alles in poedervorm en door elkaar gemixed in een shaker met wat roosvicee ( anders ga ik er van over mijn nek). Hm, wilde fotos toevoegen maar de bijlage functie werkt niet, kan aan mij liggen uiteraard Gelukt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Advivo Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Pas heel erg op met zogenaamde 'superfoods' ! Het is een prima aanvulling voor af en toe, in tijden dat je minder vitaminen e.d. in je dagelijkse voeding binnenkrijgt. Maar .... Een teveel van dergelijke stoffen is nog gevaarlijker dan ze helemaal niet binnen te krijgen !!! Tarwegras bijvoorbeeld bevat een overdaad aan vitamines en mineralen in een sterk geconcentreerde vorm. Maar als je dat als dagelijkse voeding gaat gebruiken vergiftig je jezelf. Met vaak levensgevaarlijke gevolgen, waaronder al vrij snel : onomkeerbaar nierfalen (=dood..) Verdiep je er heel erg goed in, voor je gaat experimenteren met dergelijke voedingsmiddelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.