Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wie wil praten over het belang van preppen bij regionale omroep?


Aanbevolen berichten

Goedemorgen!
Voor een artikel op NH ben ik op zoek naar een prepper in Noord-Holland. 

Hoe prep je? Waarom prep je? Waarom zou je het iedereen aanraden? 

Telefonisch zou ik het een en ander graag uitgebreider willen toelichten.

Als je interesse hebt, laat het dan hieronder weten. Ik kom graag met je in contact.

 

Alvast bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Op 3-10-2024 om 10:24, Journalist zei:

Voor een artikel op NH

Oei, dat klinkt niet erg vertrouwenwekkend, als ik zo vrij mag zijn dat zo te zeggen.

 

Want wat is NH ......?

Ik neem dan maar aan dat hier het Noordhollands Dagblad wordt bedoeld ?

En als ik dan toch zelf mijn fantasie moet laten werken vanwege uw summiere informatie, kan ik in de gauwigheid slechts 1 produkt bedenken dat OP een

krant gedeponeerd placht te worden .

U bedoelt wellicht een artikel IN ?

Het zij te hopen dat u in bedoeld te plaatsen artikel

taalkundig iets zorgvuldiger te werk zult gaan.

Ik wens u overigens veel succes 

met uw journalistieke aktiviteiten maar u heeft vast al wel begrepen dat ik persoonlijk geen belangstelling heb hieraan deel te nemen...

groet,

mevr.Grijpstra

 

edit: 

tevens wijs ik u erop dat wij hier niet preppen bij een regionale omroep.

hoogstens zijn er leden die bereid zijn bij een regionale omroep  te praten over preppen...

 

 

aangepast door mevr.Grijpstra
toegevoegde opmerking
  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@mien zuinig

Waarom zou je je inzetten? iemand die zegt op zoek te zijn , maar in 11 dagen tijds hier nog niet is langsgeweest om te reageren op reacties op zijn oproepje 

komt niet erg serieus over,toch? 🤔

wat mij betreft: verwijderen die zooi voor iemand er nietsvermoedend in trapt.

is gewoon weer zo'n spamtroller,die belust op aandacht hier de boel voor de lazer houdt. 🤡

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze achtergrond informatie had ik niet, maar Nederland zit er ook niet op te wachten, ze willen in hun bubbel blijven, maar ik haalde ook het nu.nl aan.

Ik heb die site vaker zo'n oproep zien doen en dat zijn altijd nare artikelen geworden.

 

Ik denk niet dat deze persoon op de site heeft kunnen vinden om een  artikel te kunnen maken wat deze in gedachten heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-10-2024 om 10:24, Journalist zei:

Goedemorgen!
Voor een artikel op NH ben ik op zoek naar een prepper in Noord-Holland. 

Hoe prep je? Waarom prep je? Waarom zou je het iedereen aanraden? 

Telefonisch zou ik het een en ander graag uitgebreider willen toelichten.

Als je interesse hebt, laat het dan hieronder weten. Ik kom graag met je in contact.

 

Alvast bedankt,

@Journalist

Heeft u hier voor toestemming gevraagd bij de beheerder??? Ik meen dat dat noodzakelijk is.

 

De enige die wil meewerken ik zoverre mij bekend is misschien 'prepper' Jeroen Klaassen bekent bij het preppers shop van dit forum.

Zie op het internet meer over https://www.prepshop.nl/berichten/bericht/2017/06/waarom-kiest-iemand-ervoor-om-te-preppen.html

 

Paraatpaal

Bekijkt profiel: j*********d

27 minuten geleden Nu is het: 07:24

 

aangepast door JJ&A
Ik zag dat @praatpaal op het forum was 10 minuten geleden, dus hij zal dit wel hebben gelezen dus kon ik wat meer info bij de vraag zetten. Mhg, Jakob
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...