Green Keaton Geplaatst: 18 september Delen Geplaatst: 18 september Hoi allemaal! Ik heb binnenkort een speciale gebeurtenis en wil graag een tattoo laten zetten om dit moment te vereeuwigen. Omdat ik nog vrij nieuw ben in Enschede, ben ik op zoek naar een betrouwbare tattoomeester in de buurt. Heeft iemand aanbevelingen voor een goede studio?😇 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miller Erik Geplaatst: 18 september Delen Geplaatst: 18 september Absoluut! Ik kan je Marf Tattoo Studio https://marftattoo.com in Enschede sterk aanraden. Marf is een zeer ervaren meester die alleen werkt met topkwaliteit materialen en ervoor zorgt dat de hele procedure veilig en hygiënisch verloopt. De studio bevindt zich in een rustige buurt, waardoor je in een ontspannen sfeer je tattoo kunt laten zetten. Ik heb er zelf een tattoo laten zetten en was super tevreden met zowel het resultaat als de relaxte ambiance. Echt een aanrader als je een bijzondere tattoo wilt laten zetten!❤️🔥 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 18 september Delen Geplaatst: 18 september Ha prachtig weer een dame er bij. Welkom op ons mooi forum met ontzettend veel kennis en beleving. Ik raad een tatoo geheel af vele mensen hebben er jaren later geweldig veel spijt van, en ze vervagen door de jaren heen ook behoorlijk, krijg je een ongeluk kan het beschadigt worden. Van het internet gehaald. De kans op kanker door tatoeages is klein, maar niet verwaarloosbaar. In tatoeage-inkt kunnen kankerverwekkende stoffen zitten. Ook zijn er aanwijzingen dat kanker vaker voorkomt bij mensen met tatoeages dan bij mensen zonder tatoeages.19 aug 2024 https://www.kwf.nl/nieuws/tatoeages-en-het-risico-op-kanker#:~:text=De kans op kanker door,dan bij mensen zonder tatoeages. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 18 september Delen Geplaatst: 18 september Dames hebben jullie ook wat met preppen, dus dat je spulletjes in huis hebt voor het geval je amper of niets meer uit de winkels kan halen, met een drinkwater probleem was in een mum van tijd alle drinkwaterflessen uit de wikkels verkocht. Of met stroomuitval dat je amper of niets meer ziet in het donker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 18 september Delen Geplaatst: 18 september (aangepast) Nog een kleine bedenking als je later last krijgt van obesitas dan gaat de hele afbeelding hoogstwaarschijnlijk vervormen. 18 september aangepast door JJ&A Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 18 september Delen Geplaatst: 18 september Waarschijnlijk zijn er veel meer mensen die spijt krijgen van hun Tattoo want niet iedereen is gevraagd. Uit onderzoek van Advanced Dermatology blijkt dat maar liefst 78% van de mensen spijt heeft van minstens één van hun tatoeages. Maar wat zijn de meest voorkomende redenen? Veel mensen laten in een emotionele opwelling een tatoeage zetten, zoals de naam van een ex-geliefde. https://skinlabmaastricht.nl/spijt-van-je-tattoo-hier-is-wat-je-moet-weten/#:~:text=Uit onderzoek van Advanced Dermatology,naam van een ex-geliefde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 18 september Delen Geplaatst: 18 september (aangepast) Ga gerust verder in het verdiepen op het gebied van preppen het kan je alleen maar helpen in de goede richting, en mooi dat van alles op het forum word besproken. Beste @Green Keaton je maakt ons wel nieuwsgierig naar je speciale gebeurtenis. En mooi dat je zo snel een reactie kreeg van @Miller Erik 18 september aangepast door JJ&A Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 18 september Delen Geplaatst: 18 september Beste, beetje naïeve @JJ&A 😊 Die twee zijn tegelijk aangemeld, bijna op de minuut nauwkeurig... 🤣 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.