Ga naar inhoud
GENEGEERD

Training


Medic045

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Op 17-8-2024 om 13:31, Medic045 zei:

Hoi allemaal! 
ik wil natuurlijk goed voorbereid zijn wanneer SHTF.. dus dacht ik over wildkamperen! 
iemand hiermee ervaring en tips? Hoe doen jullie dit? 

Beste @Medic045 heel fijn dat je er weer bent en open staat meer meer kennis te verkrijgen,

 

Hier zien we weer dat @Roel een bescheiden man is, want hij zit al vele jaren op het Bushcraft forum en heeft veel interessante stukjes er op gezet, en is ook onder de preppers een persoon die er het meeste vanaf weer, en hij is een van de fijnste leden die ik ken.

Ik hoop ook op de topic die er over gaat op dit forum, er veel aandacht aan word besteed want ik wil er ook veel meer van wil leren, om samen als stel gezonder en sterker te worden.

aangepast door JJ&A
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou op @JJ&A met al je goede bedoelingen. Wat jij er ook van mag vinden, ik ben gewoon een doorsnee man en niks bijzonders. 

En bescheiden al helemaal niet. Ik ben een Bourgondiër en houd van veel en lekker eten en drinken.

Ik houd van scherpe humor, maar ook van onderbroekenlol. 

Ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken, maar dat zou niemand moeten doen.

En er zijn mannen en vrouwen die nog veel meer in hun mars hebben dan ik, véél meer.

Dus...? 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...