Dr.Prepper Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Wat zou er wereldwijd gebeuren wanneer de economie in elkaar stort? THE DOMINO EFFECT geeft een kijk op de gevolgen van dit actuele thema; de kredietcrisis. Op een pijnlijke wijze wordt duidelijk dat de levens van verschillende mensen, verspreid over de wereld, meer met elkaar verbonden zijn dan dat je in eerste instantie zou vermoeden. De film is een serie verhalen over wat er gebeurt als mensen hun vangnet verliezen, vooral wanneer identiteit en gevoelens van geluk en welbevinden sterk afhankelijk zijn van materiële status en economisch succes. Regie: Paula van der Oest Met o.a. Jelka van Houten, Bracha van Doesburgh, Theo Maassen, Robert de Hoog en James D'Arcy. Zie ook: * Recensie van The Domino Effect in de Volkskrant (3/5 sterren) * Interview met regisseur op Nu.nl ("Ik was tijdens het werken aan de film bang dat de crisis zou worden opgelost en mijn werk niet meer relevant zou zijn. Maar we zitten nog steeds behoorlijk in de shit", zegt Van der Oest.) * The Domino Effect op IMDB.com (rating 7.1) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Interessant. Draait in Cinerama in Rotterdam (elke dag om 19:30 en 22:00) en vast ook in andere plaatsen. Ik kan nog gratis naar een film gaan op m'n Rotterdampas, denk dat deze het wel wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.