zilver Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Deze site heeft een podcast over collapse, vooral de financiele collapse maar ook soms meer hands on, zoals de volgende episode. "During the height of the 'Goldilocks economy' of the mid-1990s, Mat Stein wrote When Technology Fails: A Manual for Self-Reliance, Sustainability, and Surviving the Long Emergency, a master compendium of do-it-yourself preparation skills." 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 17 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2012 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 2 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Happy Geplaatst: 28 maart 2014 Delen Geplaatst: 28 maart 2014 Vandaag online op zoek naar regenwater opvangsystemen…. Kwam ik op de site van peakprosperity. Hier even rondgekeken. even zoeken op de prepper site en ja hoor er is al een topic uit 2012. Dit topic zal ik weer eens naar boven halen. Er is zelfs een “Dutch Peak Prosperity Group”, alleen heeft deze maar one member at the moment. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 28 maart 2014 Delen Geplaatst: 28 maart 2014 En dat ben jij? pfff, kom ik aan met mijn pruts broadcastjes van een schamele 15 minuutjes wtf! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Happy Geplaatst: 28 maart 2014 Delen Geplaatst: 28 maart 2014 LOL Communicator, maar nee, ik heb voldoende aan dit prepper forum, hier is voldoende informatie te vinden,en ga me niet inschrijven op het forum daar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ravla Geplaatst: 14 oktober 2022 Delen Geplaatst: 14 oktober 2022 Ben peakprosperity pas een jaar ofzo op het spoor. De beste man heeft het vaak bij het juiste eind als het mij vraagt. Wou dat ik hem al gevonden had toen dit geplaatst werd... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hyper Geplaatst: 13 mei Delen Geplaatst: 13 mei Vaak goede informatie. Chris Martenson is goed geïnformeerd. Hij waarschuwde in januari 2020 al dat het Wuhan virus de potentie had om een wereldwijde pandemie te worden terwijl het RIVM toen nog zei dat het virus niet van mens tot mens overdraagbaar was en wanneer je niet in Wuhan geweest was er geen gevaar was. 25 januari 2020 Let op: Oude informatie, bevat feitelijke onjuistheden met de kennis van achteraf. Maar Peak Prosperity zat er veel dichter bij dan de officiële bronnen van dat moment. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.