Ga naar inhoud
GENEGEERD

Power Stations (Bluetti, Vevor, Jackery, Goal Zero)


Aanbevolen berichten

1048x1200.jpg

Ik heb onlangs de Bluetti EB70 1000W besteld. 
Een betaalbare draagbare power station, die je kunt gebruiken als backup unit voor bijvoorbeeld je vriezer tijdens stroomstoringen, of onderweg om je accessoires te voorzien van stroom. In combinatie met bijpassende zonnepanelen (200W) lijkt mij dit een nuttige aanvulling voor vele situaties.

Je hebt ze natuurlijk kleiner, groter, voor elk wat wils, maar ik zou voor dit geld (€479,00) zeker de 1000W variant ten zeerste aanraden!
https://solarpowersupply.nl/portable-power-stations/bluetti-portable-power-stations/bluetti-eb70-power-station-eu-version

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
51 minuten geleden, Communicator zei:

1048x1200.jpg

Ik heb onlangs de Bluetti EB70 1000W besteld. 
Een betaalbare draagbare power station, die je kunt gebruiken als backup unit voor bijvoorbeeld je vriezer tijdens stroomstoringen, of onderweg om je accessoires te voorzien van stroom. In combinatie met bijpassende zonnepanelen (200W) lijkt mij dit een nuttige aanvulling voor vele situaties.

Je hebt ze natuurlijk kleiner, groter, voor elk wat wils, maar ik zou voor dit geld (€479,00) zeker de 1000W variant ten zeerste aanraden!
https://solarpowersupply.nl/portable-power-stations/bluetti-portable-power-stations/bluetti-eb70-power-station-eu-version

Jammer dat je niet eerst advies gevraagd heb. Ik heb al zo'n 2 jaar de EB70 en naar mijn mening was het een miskoop. Die 1000 watt is misleidend want de capaciteit is maar 0.6 ah. En max 300 watt/uur. En het duurt veel te lang om op te laden. Je had beter voor de nieuwe 2e generatie Ecoflow kunnen gaan. Als je hem nog terug kan sturen voor geld terug zou ik het doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Ted zei:

Jammer dat je niet eerst advies gevraagd heb. Ik heb al zo'n 2 jaar de EB70 en naar mijn mening was het een miskoop. Die 1000 watt is misleidend want de capaciteit is maar 0.6 ah. En max 300 watt/uur. En het duurt veel te lang om op te laden. Je had beter voor de nieuwe 2e generatie Ecoflow kunnen gaan. Als je hem nog terug kan sturen voor geld terug zou ik het doen.

Ik bedoelde natuurlijk 60ah

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben benieuwd! ik ga hem zeker grondig testen, en als dat niet aan mijn verwachtingen voldoet zal ik dat zeker overwegen. Prijs/Prestatie is voor mij de overweging geweest om deze te kiezen. Ik heb echt wel goed vooronderzoek gedaan, en veel reviews gekeken voordat ik over ging tot deze koop.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe Ecoflow power stations hebben indrukwekkende specs. Er is een 100ah voor zo'n €1100 en zelfs een 300ah maar die kost wel €3600. Ze hebben ook kleinere modellen voor €400/€500. Maar ze laden allemaal heel snel op. En kunnen hoge piek spanningen aan. Als je ze in bol.com in je boodschappenlijstje zet krijg je regelmatig aanbiedingen met tot wel 25% korting. https://eu.ecoflow.com/

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Communicator zei:

ik ben benieuwd! ik ga hem zeker grondig testen, en als dat niet aan mijn verwachtingen voldoet zal ik dat zeker overwegen. Prijs/Prestatie is voor mij de overweging geweest om deze te kiezen. Ik heb echt wel goed vooronderzoek gedaan, en veel reviews gekeken voordat ik over ging tot deze koop.

Het ligt er natuurlijk ook aan wat je er mee wil doen. Ik gebruik hem in mijn camperbus. Meer dan verlichting, een bluetooth speakertje, en een laptop kan ik niet lang gebruiken. Een coolbox en de dakventilator trekken de EB70 in een paar uurtjes leeg. Ik heb uitgerekend dat om alles 24 te laten draaien in mijn camperbus ik minimaal 100ah nodig heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Ted zei:

Het ligt er natuurlijk ook aan wat je er mee wil doen. Ik gebruik hem in mijn camperbus. Meer dan verlichting, een bluetooth speakertje, en een laptop kan ik niet lang gebruiken. Een coolbox en de dakventilator trekken de EB70 in een paar uurtjes leeg. Ik heb uitgerekend dat om alles 24 te laten draaien in mijn camperbus ik minimaal 100ah nodig heb.

 

Kan je die bluetti ook gebruiken om de camperbus te starten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...