Tom Geplaatst: 15 oktober 2012 Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 Zit ik te puzzelen hoe veel munten ik nu kan kopen goud of zilver, zie ik me toch een mooi hebbe-ding (Gadget heet zoiets geloof ik) Snel alles op nieuw tellen, dingen verkopen uit mijn kachel verzameling. Zie ik de prijs 30.000 euries, nof effe flink doorsparen of wachten tot de chinezen met een goedkope imitatie komen. Ja ik weet het luxe speeltje voor een gekke prepper, je valt veels te veel op enz. Maar hier is tie dus (TELEGRAAF) Quadski: een quad voor op het water door Bart Oostvogels AMSTERDAM - Amfibievoertuigen zijn er in alle soorten en maten. Toch bestond een quad 'voor op het water' nog niet. Het Amerikaanse Gibbs Sports Amphibians komt nu met zo'n voertuig, genaamd Quadski. http://www.youtube.com/watch?v=xOCxT89ynbA Mijn vrouw wil ook meesparen op voorwaarde dat ze ook mag sturen en ik achterop (de quadski) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 15 oktober 2012 Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 Zit ik te puzzelen hoe veel munten ik nu kan kopen goud of zilver, zie ik me toch een mooi hebbe-ding (Gadget heet zoiets geloof ik) Snel alles op nieuw tellen, dingen verkopen uit mijn kachel verzameling. Zie ik de prijs 30.000 euries, nof effe flink doorsparen of wachten tot de chinezen met een goedkope imitatie komen. Ja ik weet het luxe speeltje voor een gekke prepper, je valt veels te veel op en Mijn vrouw wil ook meesparen op voorwaarde dat ze ook mag sturen en ik achterop (de quadski) Voor dat geld heb je ook een klein bootje (met dak): http://kopen.marktplaats.nl/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/c989.html?xl=1&ds=to%3A1%3Bl1%3A976%3Bl2%3A989%3Bdi%3A%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Bpu%3A0%3Bosi%3A2&ppu=0&p=1&pmax=30000 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wild Rover Geplaatst: 15 oktober 2012 Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 @Tom Hij is echt vet.. Rover Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 9 maart 2013 Delen Geplaatst: 9 maart 2013 http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/militaria-algemeen/m632783561-volvo-bandvagn-bv202ntf1.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr 7500 Euro, en je kunt over alle terrein. Nu nog een grote achtertuin om er mee te spelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 9 maart 2013 Delen Geplaatst: 9 maart 2013 Leuk speelgoed..helaas wel erg prijzig .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 9 maart 2013 Delen Geplaatst: 9 maart 2013 Ik vind het een pracht van een machine . Maar 30000€ is een pak geld . Daar moet ik ook niet mee af komen bij vrouw lief . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.