Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zie ik toch een mooi survival voertuig (wordt dus geen gouden munten)


Tom

Aanbevolen berichten

Zit ik te puzzelen hoe veel munten ik nu kan kopen goud of zilver, zie ik me toch een mooi hebbe-ding (Gadget heet zoiets geloof ik)

Snel alles op nieuw tellen, dingen verkopen uit mijn kachel verzameling.

Zie ik de prijs :( 30.000 euries, nof effe flink doorsparen of wachten tot de chinezen met een goedkope imitatie komen.

 

Ja ik weet het luxe speeltje voor een gekke prepper, je valt veels te veel op enz.

 

Maar hier is tie dus

 

 

(TELEGRAAF)

Quadski: een quad voor op het water door Bart Oostvogels

AMSTERDAM - Amfibievoertuigen zijn er in alle soorten en maten. Toch bestond een quad 'voor op het water' nog niet. Het Amerikaanse Gibbs Sports Amphibians komt nu met zo'n voertuig, genaamd Quadski.

 

http://www.youtube.com/watch?v=xOCxT89ynbA

 

Mijn vrouw wil ook meesparen op voorwaarde dat ze ook mag sturen en ik achterop (de quadski)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Zit ik te puzzelen hoe veel munten ik nu kan kopen goud of zilver, zie ik me toch een mooi hebbe-ding (Gadget heet zoiets geloof ik)

Snel alles op nieuw tellen, dingen verkopen uit mijn kachel verzameling.

Zie ik de prijs :( 30.000 euries, nof effe flink doorsparen of wachten tot de chinezen met een goedkope imitatie komen.

 

Ja ik weet het luxe speeltje voor een gekke prepper, je valt veels te veel op en

 

Mijn vrouw wil ook meesparen op voorwaarde dat ze ook mag sturen en ik achterop (de quadski)

 

Voor dat geld heb je ook een klein bootje (met dak):

http://kopen.marktplaats.nl/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/c989.html?xl=1&ds=to%3A1%3Bl1%3A976%3Bl2%3A989%3Bdi%3A%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Bpu%3A0%3Bosi%3A2&ppu=0&p=1&pmax=30000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...