Ga naar inhoud
GENEGEERD

Welke radio heb jij?


SeRo

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Daarom is het hebben van forumregels en een moderator ook geen overbodige luxe. Juist om dit soort gespuis te weren en de forum een serieus karakter te laten behouden.

Maar hij is idd scherp!

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Ted zei:

Jullie redden het geen dag in de komende tribulaties

ach...dat weet je niet.

niemand heeft garantie.

we moeten allemaal maar afwachten of we in shitty omstandigheden overeind kunnen blijven.

al onze voorbereidingen ten spijt,je weet nooit tevoren precies waar je voor komt te staan. 

lijdt best nooit aan zelfoverschatting,dat kan je duur komen te staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, mevr.Grijpstra zei:

ach...dat weet je niet.

niemand heeft garantie.

we moeten allemaal maar afwachten of we in shitty omstandigheden overeind kunnen blijven.

al onze voorbereidingen ten spijt,je weet nooit tevoren precies waar je voor komt te staan. 

lijdt best nooit aan zelfoverschatting,dat kan je duur komen te staan!

Onze mede forumposters zijn in de eerste ronde al gezwicht voor het teken van het beest. Ze zijn al dood. Ze weten het alleen zelf nog niet.

 

Welkom terug mevr. Grijpstra

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Raycoupe zei:

Bezuinigingen GGZ, medicijnen tekort, wie zal het zeggen... 😇

 

14 uren geleden, Raycoupe zei:

Bezuinigingen GGZ, medicijnen tekort, wie zal het zeggen... 😇

Ik bedoelde de middelvinger 😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze mede forumposters zijn in de eerste ronde al gezwicht voor het teken van het beest. Ze zijn al dood. Ze weten het alleen zelf nog niet.
 
Welkom terug mevr. Grijpstra
Nou... ik ben benieuwd hoor...
Wat maakt dat je denkt dat jij superieur bent aan de "anderen" het wel gaat "redden", terwijl de rest zal zwichten?

Welke praktische voordelen denk jij te hebben t.o.v. de andere forumgebruikers?

Daarnaast diskwalificeer je anderen vrij makkelijk zonder je vragend op te stellen en de personen waar je over schrijft een beetje te leren kennen in deze context.

Daarmee doet het een beetje denken dat je een simpele complotdenker bent die niks anders te doen heeft dan te verzanden in vergezochte theorieën en je een misplaatst superieuriteitsgevoel hebt.

Dit is een forum van gelijkgestemden met weliswaar andere wereldbeelden, maar die mogen er best zijn. Heb respect voor de ander en stel jezelf helpend en steunend op is mijn advies. In geval wanneer SHTF, is het juist belangrijk om elkaar te helpen en daar waar je kunt een goed voorbeeld te geven en gebruik te maken van je kennis en kunde te goede van jezelf en je naasten/medemens.

Ik geloof in basisgoedheid van de mensen om me heen. Als je alleen denkt dat de hele wereld je vijand is, dan heb ik het met je te doen...

Zo, nu weer on topic graag.
Volgens mij heb je nog geen antwoord gegeven op mijn vraag...?

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sebastian, niet aan willen beginnen. Deze meneer is zó vol van zichzelf en zijn onmetelijk groot ego dat daar geen millimeter bewegingsruimte meer in zit.

En toch moet ook hij vroeger een leuk kind zijn geweest, dus laten we hem niet al te hard vallen.

Waar en wanneer het mis is gegaan kunnen we enkel naar gissen.  

 

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-12-2023 om 20:51, Sebastian zei:

 

Wellicht is deze vraag reeds gesteld, maar ik ben op zoek naar een goede, niet al te dure radio voor het geval van nood.

Het moet of een batterij gestuurde of opwindradio zijn. Welke heb of adviseer jij?

 

 

 

Op 29-12-2023 om 20:51, Sebastian zei:

 

Ik heb onlangs een noodradio gekocht van het merk Tbrands.

Het geluid is boven verwachting. Vindt ook enorm veel zenders.

De reden dat ik hier voor gekozen heb is dat hij oplaadbaar is via USB ( voor de spaarzame momenten dat er stroom aanwezig is )

oplaadbaar via een ingebouwd zonnepaneeltje ( voor wat het waard is... )en oplaadbaar via een slingerding.

Ingebouwd zijn enkele verwisselbare accu's/ batterijen. Dus na vele jaren uitgeputte accu's zijn deze eenvoudig te wisselen.

Tevens zitten er enorme felle ledlampen op. ( schijnwerper, difuus strooilicht en onder het zonnepaneeltje zit een leeslamp.

En er zit een SOS knop op, dat is dusdanig hard dat men je van verre al kunnen horen.

Het ding kostte nog geen 6 tientjes op internet. ( incl verzenden )

Ik ben enorm dik tevreden met deze aankoop, doet wat het moet doen ( denk ik ) maar hoop em nooit nodig te hebben.

 

 

 

 

Op 29-12-2023 om 20:51, Sebastian zei:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Sebastian zei:

Nou... ik ben benieuwd hoor...
Wat maakt dat je denkt dat jij superieur bent aan de "anderen" het wel gaat "redden", terwijl de rest zal zwichten?

Welke praktische voordelen denk jij te hebben t.o.v. de andere forumgebruikers?

Daarnaast diskwalificeer je anderen vrij makkelijk zonder je vragend op te stellen en de personen waar je over schrijft een beetje te leren kennen in deze context.

Daarmee doet het een beetje denken dat je een simpele complotdenker bent die niks anders te doen heeft dan te verzanden in vergezochte theorieën en je een misplaatst superieuriteitsgevoel hebt.

Dit is een forum van gelijkgestemden met weliswaar andere wereldbeelden, maar die mogen er best zijn. Heb respect voor de ander en stel jezelf helpend en steunend op is mijn advies. In geval wanneer SHTF, is het juist belangrijk om elkaar te helpen en daar waar je kunt een goed voorbeeld te geven en gebruik te maken van je kennis en kunde te goede van jezelf en je naasten/medemens.

Ik geloof in basisgoedheid van de mensen om me heen. Als je alleen denkt dat de hele wereld je vijand is, dan heb ik het met je te doen...

Zo, nu weer on topic graag.
Volgens mij heb je nog geen antwoord gegeven op mijn vraag...?

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk

Jullie manier van "preppen" tijdens de "pandemie" 

🧻🧻🧻+😷😷😷+💉💉💉

aangepast door Ted
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Roel22 zei:

@Sebastian, niet aan willen beginnen. Deze meneer is zó vol van zichzelf en zijn onmetelijk groot ego dat daar geen millimeter bewegingsruimte meer in zit.

En toch moet ook hij vroeger een leuk kind zijn geweest, dus laten we hem niet al te hard vallen.

Waar en wanneer het mis is gegaan kunnen we enkel naar gissen.  

spacer.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Ted zei:

al gezwicht voor het teken van het beest. Ze zijn al dood.

En gezien zijn religieus fanatisme is e.e.a. ook al weer niet zó verwonderlijk.

Ik denk dat je blij mag zijn dat ie niet weet waar je woont...😟

Blijft iets bijzonders, dit zó totaal van het padje af te kunnen raken, echt niet te geloven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En gezien zijn religieus fanatisme is e.e.a. ook al weer niet zó verwonderlijk.
Ik denk dat je blij mag zijn dat ie niet weet waar je woont...
Blijft iets bijzonders, dit zó totaal van het padje af te kunnen raken, echt niet te geloven...
Ja, gekkies zullen er altijd blijven.
Maar ik ben echt op zoek naar een serieus forum met serieuze mensen.

Ik ga hier toch weg. Jammer, ik vond met sommigen, onder meer jou wel fijn communiceren en sparren.

Welnu... adios! En als SHTF hoop ik dat we soort droevige, gevaarlijke figuren niet tegenkomen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, SeRo zei:

Ja, gekkies zullen er altijd blijven.
Maar ik ben echt op zoek naar een serieus forum met serieuze mensen.

Ik ga hier toch weg. Jammer, ik vond met sommigen, onder meer jou wel fijn communiceren en sparren.

Welnu... adios! En als SHTF hoop ik dat we soort droevige, gevaarlijke figuren niet tegenkomen.

image.thumb.png.248ff24ba49a163809fef990a06a3391.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...