Communicator Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Hyundai begint dit jaar als eerste met waterstofautos voor Europa http://www.bright.nl/node/22463 Mijn excuses voor de slordige copy/paste. Maar het leek mij wel interessant nieuws. Alleen met en telefoon gaat het allemaal niet zo makkelijk Gr. TC Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaat Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Ik heb er ook naar gekeken. Heel interessant! Alleen erg duur en nog maar 2 tankstations in Nederland. Maar het begin is er! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shooter Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Ik hoorde op de radio dat er geen een automerk meer op de Auto Salon in Parijs was die nog volledig electrische auto's had, allemaal hybrids, plug-in hybrids en een enkele op waterstof. Zou wel lekker zijn als we van die afhankelijkheid van olie af zouden zijn, qua vervoer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.