reconhell Geplaatst: 11 september 2022 Delen Geplaatst: 11 september 2022 Weet iemand welke lamp dit is? Ik zag hem op het forum gepost worden. Of iets gelijkswaardigs? De optie om te verwarmen/licht en te koken lijkt me wel wat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: 11 september 2022 Delen Geplaatst: 11 september 2022 (aangepast) 1 uur terug, reconhell zei: Weet iemand welke lamp dit is Volgens mij is dit een Foetsie petroleumkachel. Op het forum kon ik hem zo snel niet vinden,al is ie hier idd al weleens voorbijgekomen. link toch gevonden: https://forum.preppers.nl/topic/16537-stijgende-gasprijzen-wat-zijn-jouw-back-ups/?do=findComment&comment=432621 11 september 2022 aangepast door mevr.Grijpstra link bijgevoegd 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
reconhell Geplaatst: 11 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2022 (aangepast) 28 minuten geleden, mevr.Grijpstra zei: Volgens mij is dit een Foetsie petroleumkachel. Op het forum kon ik hem zo snel niet vinden,al is ie hier idd al weleens voorbijgekomen. Daar lijkt het wel op idd! als ik kijk hebben de foetsie kachels dure lonten. Welke petroleum kachel is het best om te kopen met de goedkoopste lonten om te vervangen? Of kun je ook niet officiele lonten in die dingen plaatsen? 11 september 2022 aangepast door reconhell Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: 11 september 2022 Delen Geplaatst: 11 september 2022 59 minuten geleden, reconhell zei: Welke petroleum kachel is het best om te kopen met de goedkoopste lonten om te vervangen? Euh...heb zelf geen idee..! Een originele lont voor Zibro kost zo te zien ook rond de € 20 . Maar je kunt het beste gewoon even googlen,denk ik. Of in de zoekfunctie van het forum foetsie petroleumkachel invoeren 😉 er staat genoeg over petroleumkachels en bijkomende zaken in het topic vuur,verwarming en energie. zoekt en gij zult vast wel vinden.....!! succes iig ermee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oma Miet Geplaatst: 13 september 2022 Delen Geplaatst: 13 september 2022 Het is geen lamp, het is een kacheltje met een bovenplaat waar je wat op kunt koken/verwarmen al is het water. Bewaar je warme water in een goede isoleerkan of thermoskan, zo gebruik je de brandstof optimaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.