Oma Miet Geplaatst: 9 april 2022 Delen Geplaatst: 9 april 2022 (aangepast) Tijdens een WTSHTF situatie ligt het streven bij de mogelijkheid om één ruimte in huis boven de 15 gr C te houden. Met welke middelen of energiebronnen dan ook. Ruimte verkleinen zal hier zeker bij helpen dan wel een must zijn. Om deze rede heb ik een aantal verhuisdozen gekocht, voldoende om mijn 10 mtr lange woonkamer op te delen in 2 ruimtes. 1x 3 mtr en 1x 7 mtr. Met de dozen kun je een "muur" bouwen en net als legostenen gestapelen , en het is in mijn situatie heel gemakkelijk toepasbaar. De verhuisdozen hiervoor liggen nu platgevouwen op zolder. 9 april 2022 aangepast door Oma Miet Uitleg verbeterd 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepper-053 Geplaatst: 13 april 2022 Delen Geplaatst: 13 april 2022 (aangepast) Op 10-4-2022 om 00:04, Oma Miet zei: Tijdens een WTSHTF situatie ligt het streven bij de mogelijkheid om één ruimte in huis boven de 15 gr C te houden. Met welke middelen of energiebronnen dan ook. Ruimte verkleinen zal hier zeker bij helpen dan wel een must zijn. Om deze rede heb ik een aantal verhuisdozen gekocht, voldoende om mijn 10 mtr lange woonkamer op te delen in 2 ruimtes. 1x 3 mtr en 1x 7 mtr. Met de dozen kun je een "muur" bouwen en net als legostenen gestapelen , en het is in mijn situatie heel gemakkelijk toepasbaar. De verhuisdozen hiervoor liggen nu platgevouwen op zolder. Een heel uniek idee.... is het dan niet verstandiger om gewoon een kleinere kamer te gebruiken? Zoals een slaapkamer?? Tenminste dat was mijn insteek tijdens shtf. Alles naar 1 kamer en de rest van het huis gewoon afsluiten. 1 kamer is makkelijker te verdedigen, verwarmen en overzicht te houden. 13 april 2022 aangepast door Prepper-053 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sterredag Geplaatst: 13 april 2022 Delen Geplaatst: 13 april 2022 Op 10-4-2022 om 00:04, Oma Miet zei: Tijdens een WTSHTF situatie ligt het streven bij de mogelijkheid om één ruimte in huis boven de 15 gr C te houden. Met welke middelen of energiebronnen dan ook. Ruimte verkleinen zal hier zeker bij helpen dan wel een must zijn. Om deze rede heb ik een aantal verhuisdozen gekocht, voldoende om mijn 10 mtr lange woonkamer op te delen in 2 ruimtes. 1x 3 mtr en 1x 7 mtr. Met de dozen kun je een "muur" bouwen en net als legostenen gestapelen , en het is in mijn situatie heel gemakkelijk toepasbaar. De verhuisdozen hiervoor liggen nu platgevouwen op zolder. Leuk idee! handig ook. Ik heb zat verhuisdozen staan. Op zolder, gevuld met uitgezochte spullen. Kan ik zo verplaatsen als het moet bovendien werkt het isoleren gelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.